حضور وودی هارلسون در فیلم Han Solo تائید شد

12 January 2017 - 22:00

پیش از این شایعاتی در سطح اینترنت مبنی بر مذاکره‌ی عوامل فیلم Han Solo با وودی هارلسون (Woody Harrelson)، جهت حضور وی در این فیلم مطرح شده بود که حال مطلع شدیم این شایعات حقیقت داشته‌اند. فیل لُرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller)، کارگردان این فیلم فرعی از جهان جنگ‌های ستاره‌ای (Star Wars)، با بیانیه‌ای طنزآمیز حضور هارلسون را در این فیلم، رسماً تائید کردند. با سینماگیمفا همراه باشید.

“ما بیش از این، دیگر نمی‌توانیم از همکاری با چنین شخصِ عمیق و با استعدادی، هیجان زده نباشیم. توانایی وی در ایفای نقشی که همزمان المان‌های طنز و ترحم را در خود دارد، واقعاً منحصر به‌فرد است. او در پینگ پونگ نیز عالی‌ست!”

با توجه به سابقه‌ی کارگردانان این فیلم (کارگردانی فیلم ۲۱ Jump Street) و همچنین این بیانیه‌ی طنز آمیز، یحتمل آن‌ها تصمیم دارند تا لحن و سبک فیلم Han Solo تاحدودی متفاوت با دنیای تاریک دیگر فیلم‌های این سری و از فضای نسبتاً شادتری برخوردار باشد.

فیلم Han Solo (نام فیلم قطعی نیست)، دومین فیلم فرعی از جهان جنگ‌های ستاره‌ایست که قرار است یک سه‌گانه باشد و به دوره‌ی ناگفته‌ای از شخصیت هان سولو که پیش از این توسط هریسون فورد اجرا می‌شُد، بپردازد. در این فیلم اما قرار است آلدن اهرنرایش (Alden Ehrenreich) ایفاگر این شخصیت محبوب باشد. همچنین بازیگرانی نظیر دونالد گراور (Donald Glover) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) نیز وی را در این فیلم، که در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران خواهد شد، همراهی می‌کنند.

منبع : Cinemablend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.