نسخه‌ی مصور کتاب بازی تاج و تخت در راه است

4 August 2016 - 16:00

هفتمین فصل سریال بازی تاج و تخت «Game Of Thrones» شاید در حال حاضر برای بعضی از طرفداران به اندازه صد زمستان وستروس دور باشد، اما هواداران مجموعه نغمه‌ی یخ و آتش جرج آر.آر مارتین (George R.R. Martin) حداقل سرگرمی جدیدی برای گذران وقت تا رسیدن زمان پخش فصل هفتم دارند و آن هم اعلام انتشار نسخه مصور کتاب اول این مجموعه یعنی بازی تاج و تخت است. با سینماگیمفا همراه باشید.

خبر انتشار این نسخه توسط نویسنده متولد نیوجرسی به مناسبت بیستمین سالگرد چاپ اولیه کتاب در آگوست سال ۱۹۹۶ اعلام شد.

ناشران این مجموعه؛ بنتام اسپکترا (Bantam Spectra)، نیز به همین مناسبت بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند:

به مناسبت گرامیداشت این شاهکار فانتزی که آغازگر یک پدیده‌ی فرهنگی بود، مفتخریم چاپ نسخه مصور این کتاب را اعلام کنیم. تصاویر زیبای تمام صفحه در آغاز هرفصل به راز، نقشه، افسانه و ماجراجویی‌های این داستان باشکوه بیش از هر زمانی جان بخشیده‌اند.

تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، جلد کتاب و دو تصویر از کل تصاویر کتاب است:

A-Game-of-Thrones-Illustrated-Edition-cover

Game-of-Thrones-Illustrated-Edition-Bran-and-Hodor

Game-of-Thrones-Illustrated-Edition-artwork

مارتین اطلاعات بیشتری درباره‌ی نسخه جدید در اختیار هواداران قرار داده و اعلام کرده که داستان به همان شکل سابق باقیست اما در ابتدای کتاب پیش گفتاری از “جان هاجمنقرار گرفته است. خوانندگان کتاب می‌توانند هفتاد و سه تصویر سیاه و سفید و هشت تصویر تمام رنگی در نسخه مصور مشاهده کنند. از این هفتاد و سه تصویر تنها چهل و هشتای آنها را می‌توان جدید در نظر گرفت چراکه سایر طراحی‌ها از تقویم‌های یخ و آتش، بازی‌های ورق، بازی‌های تخته‌ای و نقش آفرینی که پیش از این منتشر شده‌اند در کتاب گنجانده شده است.

خواننده‌های قدیمی مجموعه ممکن است سریعاً متوجه شوند که تصاویر موجود در نسخه مصور کتاب پیش از این چاپ شده‌اند با این وجود کتاب بازی تاج و تخت اولین کتابی ست که بیش از یک طراح و هنرمند بر روی آن کار کرده است و تعداد زیادی از هنرمندان ژانر فانتزی در خلق این آثار نقش داشته‌اند.

مارتین همچنین در وبسایتش بخشی از خاطرات و افکارش را درباره بیست سال گذشته به اشتراک گذاشت و از فروش اندک کتاب در آن زمان و تور معرفی کتاب در آمریکا برای افزایش فروش و حضور انگشت شمار مردم گفت. سپس او گذشته را با موفقیت بین المللی حال حاضر داستان و تغییر وضعیت کاری و زندگی‌اش در نتیجه این موفقیت مقایسه می کند و اعتراف می کند که حتی کوچکترین تصوری هم درباره‌ی چنین آینده‌ای نداشته است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.