جیمز کوردن به فیلم Ocean’s Eight پیوست

14 January 2017 - 13:00

اخیراً اعلام شده است که جیمز کوردن (James Corden) برای ایفای یک نقش مکمل، به فیلم Ocean’s Eight «هشت یار اوشن» پیوسته است. تولید این فیلم از مدتی قبل آغاز شده و هم‌اکنون در جریان است. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش ددلاین (Deadline)، نقشی که توسط کوردن ایفا می‌شود، یک محقق بیمه‌ است که به شخصیت‌های اصلی فیلم، جهت فعالیت‌های مجرمانه‌شان کمک می‌کند. وی جهت خلق صحنه‌های کمدی در این فیلم حضور خواهد داشت؛ و اغلب حضور وی در مکان‌های عجیب و غریب خواهد بود. کوردن پیش از این و در یکی از قسمت‌های سریال Doctor Who «دکتر هو»، تجربه‌ی ایفای نقش یک کارمند را داشته است.

از جمله دیگر پروژه‌هایی که کوردن در آن‌ها فعالیت دارد می‌توان به صداپیشگی در انیمیشن‌های Trolls «ترول‌ها» و The Emoji Movie «فیلم ایموجی‌ها» و همچنین فیلم زنده‌ی Peter Rabbit اشاره کرد.

فیلم هشت یار اوشن، به کارگردانی گَری راس (Gary Ross)، روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ (۸ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) در سینماها به اکران در خواهد آمد. این فیلم یک بازسازی زنانه از سه‌گانه Ocean’s Eleven «یازده یار اوشن» به کارگردانی استوین سودربرگ است که در سال ۲۰۰۱ به اکران درآمد. از جمله ستارگان این فیلم می‌توان به کیت بلانشت (Cate Blanchett)، ریحانا (Rihanna)، آن هاتاوی (Anne Hathaway)، Awkwafina، میندی کالینگ (Mindy Kaling)، سارا پالسون (Sarah Paulson) و هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) اشاره کرد.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.