پوستر جدیدی از فیلم Beauty and the Beast منتشر شد

15 January 2017 - 11:00

به‌تازگی پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار Beauty and the Beast «دیو و دلبر» منتشر شده است که دو شخصیت اصلی این فیلم را در حال رقصیدن با یکدیگر به نمایش می‌گذارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

دیو و دلبر، بازسازی انیمیشنی کلاسیک و محبوب، با همین عنوان است که در سال ۱۹۹۱ به نمایش درآمد. این بازسازی به صورت زنده (لایو اکشن) خواهد بود و توسط بیل کاندن (Bill Condon) کارگردانی می‌شود. همچنین اما واتسون (Emma Watson) و دن استیونس (Dan Stevens)، به ترتیب نقش‌های دلبر و دیو را در آن ایفا می‌کنند.

چندی پیش، بالاخره با انتشار تیزری کوتاه، شاهد آوازخوانی واتسون در این فیلم موزیکال بودیم؛ حال در تازه‌ترین اقدام تبلیغاتی این فیلم از سوی دیزنی، پوستری از آن منتشر شده است که دو شخصیت اصلی فیلم را در حال رقصیدن با یکدیگر به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید این پوستر تبلیغاتی را که شامل المان‌های انیمیشن نیز است، از ذیل ببینید:

Beauty and the Beast

چندی پیش تائید شد که آلن منکن (Alan Menken)، آهنگساز اصلی انیمیشن دیو و دلبر، در بازسازی زنده‌ی آن نیز وظیفه‌ی قبلی‌اش را عهده‌دار است و این فیلم نه تنها شامل موسیقی‌های خاطره انگیز نسخه‌ی اصلی خواهد بود، بلکه شاهد سه موسیقی جدید نیز برای آن خواهیم بود. از جمله دیگر ستارگان این فیلم می‌توان به اوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، ایان مک‌کلن (Ian McKellen)، لوک ایوانز (Luke Evans)، جاش گاد (Josh Gad)، کوین کلاین (Kevin Kline)، استنلی توچی (Stanley Tucci) و اما تامپسون (Emma Thompson) اشاره کرد. اکران جهانی این فیلم از روز جمعه ۲۷ اسفند ماه (۱۷ مارس میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.