بازگشت Colossus و Negasonic Teenage Warhead به فیلم ۲ Deadpool

16 January 2017 - 19:00

ددپول ۱ (Deadpool 1) یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال ۲۰۱۶ بود و با توجه به اینکه اولین فیلم در رابطه با این شخصیت بود، اما توانست با بودجه ۷۵ میلیون دلاری خود در حدود ۷۸۰ میلیون دلار در سطح جهان بفروشد. در هالیوود هر فیلم ابرقهرمانی که به این میزان فروش کند یعنی قطع به یقین قسمت بعدی این فیلم ساخته خواهد‌شد. با سینما گیمفا همراه باشید.

تا حالا جزئیات زیادی در مورد فیلم منتشر نشده‌است اما نویسندگان فیلم پل ورنیک (Paul Wernick) و رچت ریز (Rhett Reese) از بازگشت بعضی از کاراکترهای فرعی فیلم اول خبر دادند. آن ها در مکالمه‌ای کوتاه با خبرنگار وبسایت collider گفتند:

کلسوس (Colossus) و نگاسونیک تینیج وارهد (Negasonic Teenage Warhead) حداقل در یک صحنه از فیلم حضور خواهند‌داشت.

فیلم اول برخلاف فیلم‌های اخیر مارول، بیشتر یک فیلم تک قهرمانی بود. با اینکه حضور این دو شخصیت در فیلم اول چندان زیاد نبود اما اهمیت آن دو به این دلیل است که رابط بین شخصیت ددپول و دنیای مردان ایکس (X-Men) را برقرار می‌کنند. این دو دارای شخصیت‌پردازی بسیار عالی و کاملا در تقابل با شخصیت اصلی فیلم بودند. کلسوس (Colossus) فردی بود که به سختی تلاش می‌کرد که به شخص بهتری تبدیل شود و نگاسونیک تینیج وارهد (Negasonic Teenage Warhead) هم شخصیتی جدی داشت که به شوخی‌های شخصیت اصلی بی‌تفاوت بود. ضمنا آنها چند هفته پیش در مصاحبه‌ای با وب سایت نردیست Nerdist درباره بازگشت شخصیت دافیندر (Dopinder) که نقش یک راننده تاکسی را در فیلم اول بازی می‌کرد خبر داده بودند. این کاراکتر به مهمی دو کاراکتر قبلی نیست اما او در فیلم اول با صحبت هایی که بین او و ددپول ددپول رد و بدل می‌شد، لحظات جذابی را برای فیلم پدید می‌آورد.

Deadpool 2 زمان رسمی برای اکران ندارد اما طبق پیش بینی‌ها در اوایل سال ۲۰۱۸ به سینما‌ها می‌آید.

منبع : Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.