تائید حضور دو بازیگر فصل‌های قبلی سریال American Horror Story، در فصل هفتم آن

16 January 2017 - 16:00

فصل هفتم سریال محبوب American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» در دست ساخت قرار داد و اخیراً حضور دو بازیگر فصل‌های قبلی این سری در این فصل تائید شده است. سارا پالسون (Sarah Paulson) و ایوان پیترز (Evan Peters)، نخستین کسانی هستند که حضورشان در فصل هفتم سریال مذکور قطعی شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

رایان مورفی (Ryan Murphy)، خالق سریال American Horror Story، در جریان سخنرانیش پیرامون فصل آینده‌ی این سری در کنفرانس مطبوعاتی تور زمستانی انجمن منتقدان تلویزیون، حضور سارا پالسون و ایوان پیترز را به عنوان نخستین بازیگران این فصل از سریال، تائید کرد.

سارا پالسون با اینکه در فصل نخست این سریال حضور کوتاهی داشت، اما در ادامه توانست در فصل‌های آینده‌ی آن نقش بزرگتری برای خود دست‌و‌پا کند و به چهره‌ای شناخته شده در دنیای بازیگری تبدیل گردد. در ادامه‌ی تجربه‌ی بازیگریش، وی توانست برای ایفای نقش ماریسا کلارک (Marcia Clark) در سریال The People v. O.J. Simpson: American Crime Story، جایزه‌ی بهترین بازیگر زن یک سریال تلویزیونی را از دو جشنواره اِمی (Emmy) و گُلدن گلاب (Golden Globe) بدست آورد.

ایوان پیترز که اولین تجربه‌ی بازیگریش در سال ۲۰۰۴ میلادی رقم خورد، از ابتدای سریال American Horror Story، همواره جزوی از آن بوده و ایفاکننده‌ی یکی از نقش‌های اصلی این سری است. وی از سال ۲۰۱۱ میلادی به این سریال پیوست و تابدین لحظه در همه‌ی فصل‌های آن حضور داشته است. وی همچنین به خاطر ایفای نقش Quicksilver در دو قسمت اخیر سری مردان ایکس، یعنی Days of Future Past «روز‌های گذشته آینده» و Apocalypse «آخرالزمان» نیز توانسته به شهرت نسبی‌‌ای دست پیداکند.

رایان مورفی در ادامه‌ی سخنرانیش اطلاعات بیشتری از فصل هفتم این سری منتشر نکرد و تنها بیان داشت که این فصل نیز همانند فصل‌های گذشته، روایت مدرن دیگری خواهد بود. شبکه‌ی پخش‌کننده‌ی این سریال، FX، در ماه اکتبر سال گذشته‌ی میلادی خبر از تمدید آن برای سه فصل دیگر داد؛ بنابراین تابدین لحظه، قرار است شاهد نُه فصل از این سریال باشیم.

منبع : CinemaBlend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.