سریال Portlandia برای فصل هشتم و پایانی خود تمدید شد

16 January 2017 - 23:59

بالاخره زمان آن فرا رسیده‌است که رویای دهه ۹۰ میلادی به پایان خود برسد!!! Portlandia عنوان مجموعه‌ای کمدی از شبکه IFC است که پخش خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرد و در نهایت پس از ۸ فصل، کار خود را در سال ۲۰۱۸ به پایان خواهد رساند. فرد آرمیسن (Fred Armisen) و کری بر‌انستاین (Carrie Brownstein) برای بار آخر در فصل هشتم حضور خواهند داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

درست همانطور که آرمیسن و برانستاین عنوان کرده بودند که فصل هشتم به احتمال زیاد فصل پایانی این سریال خواهد بود، شبکه IFC نیز به طور رسمی در نشست خبری انجمن منتقدان تلویزیون، اعلام کرد که فصل پیش رو، آخرین فصل این سریال خواهد بود. فصل پایانی در سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد، جایی که تهیه‌کننده سریال، جاناتان کریسل (Jonathan Krisel) اعلام کرد که این فصل اولین و تنها فصلی خواهد بود در خارج از دوران ریاست جمهوری باراک اوباما تهیه و پخش خواهد شد و به مشکلات دوران ریاست جمهوری او اشاره نخواهد داشت.

در بیانه شبکه IFC آمده است:

سریال‌های بسیار کمی وجود دارند که می‌توانند بگویند که همزمان در شکل گیری و محبوبیت یک شبکه تلویزیونی تاثیر مستقیم داشته‌اند و Portlandia جزو آن دسته قلیل است. از آن زمان که تصمیم گرفتیم شبکه محوریت کمدی داشته‌باشد، این سریال به صورت موفقیت آمیز در هسته مرکزی این سیاست قرار داشته‌است. باعث افتخار ما بود که با استعدادهایی چون فرد، کری، جان (تهیه کننده اجرایی) و بسیاری از دست اندرکاران ساخت سریال همکاری داشته‌باشیم. اما به این موضوع واقف هستیم که تمام اتفاقات خوب باید روزی به پایان برسند و ما مشتاق هستیم تا در فصل هشتم، این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.