جیسون موموا: Flash هم بازی مورد علاقه ام در Justice League است

17 January 2017 - 18:00

خیلی‌ها بی‌صبرانه منتظر دومین تریلر فیلم جدید Justice League (لیگ عدالت) هستند و حتی کارگردان فیلم Logan، جیمز منگ ولد (James Mangold) از زک اسنایدر (Zack Snyder) خواسته تا در تیم سوپر قهرمانان فیلم تجدید نظر کند. تریلر دوم به مخاطب دیدگاه بهتری از همدلی تیم قهرمانان با یکدیگر را نشان می‌دهد که برای اولین بار خطری را از میان برمی دارند که فکر می‌کردند به تنهایی قادر به انجامش نیستند. و همان‌طور که مخاطبین به خوبی می‌دانند راه حل کار تیمی خوب میان قهرمانان یک فیلم، هماهنگی لازم در نقش آفرینی آنهاست. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گفته جیسون موموا (Jason Momoa)، بازیگر نقش Aquaman، بهترین هم بازی که در طول فیلم‌برداری داشته، Flash با بازی از را میلر ( Ezra Miller) بوده است.

موموا در گفتگو با THR اظهار داشت که هم بازی مورد علاقه‌اش در تمام مدت فیلم‌برداری Justice League، میلر بوده زیرا مثل برادر کوچکش می‌ماند. هرچند این حرف جیسون قسمتی از فیلم را لو می‌دهد اما هنوز مشخص نیست که ارتباط میان بازیگران به دلیل تعاملات شخصیت‌هایشان در فیلم باشد. با اینکه Aquaman با بازی موموا یکی از اعضای کلاسیک لیگ عدالت در کمدی‌ها و تلوزیون است، تیپ شخصیتی خشنی در ابتدای تبلیغ دارد.

سؤال دیگری که مطرح می‌شود درباره نحوه‌ی تعامل لیگ است. لیگ عدالت متشکل از قهرمانان ابرقدرتی از شرکت دی سی است که جدا از حس مسئولیت پذیری کنار هم قرار گرفته‌اند و یک هدف خاص را دنبال می‌کنند.

این فیلم در ماه نوامبر ۲۰۱۷ اکران خواهد شد و دنباله رو فیلم بتمن با بازی بن افلک (Ben Affleck) و Wonder Woman (دختر شگفت انگیز) با بازی گل گدوت (Gal Gadot) است که تیمی از افراد قدرتمند را تشکیل می‌دهند (افرادی مانند Aquaman, The Flash, و Cyborg) تا با استپن‌ولف و ارتش او در مقابل جعبه‌های سه‌گانه که در روی زمین هست مبارزه کنند.

نظر موموا درباره هم بازی‌اش، میلر، حاکی از لذت بخش بودن این همکاری مشترک است. امیدواریم همان‌طور که برای بازیگران لذت بخش بوده برای مخاطبین نیز جالب و مهیج باشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.