احتمال حضور ابرقهرمانی غیرقابل‌انتظار در انیمیشن Spider-Man

18 January 2017 - 10:00

قطعاً ۲۰۱۷ سال خوبی برای طرفداران شخصیت مرد عنکبوتی خواهد بود؛ چراکه علاوه بر نخستین فیلم تکی آن در جهان سینمایی مارول، توسعه‌ی انیمیشنی اقتباسی از داستان‌های این شخصیت محبوب نیز آغاز خواهد شد. با این حال تاکنون اطلاعات بسیار کمی از این انیمیشن در دسترس قرار گرفته است. اما اخیراً شایعاتی در سطح اینترنت منتشر گشته، که خبر از حضور ابرقهرمانی غیرقابل‌انتظار در این فیلم می‌دهند. گفته‌ می‌شود این ابرقهرمان یکی از شخصیت‌های حاضر در سری کمیک‌های مارول است و با نام «The Prowler» شناخته می‌گردد. با سینما گیمفا همراه باشید.

یکی از گزارشگران وب‌سایت The Wrap، در رسانه‌ی اجتماعیش اعلام کرده که از منابع ناشناس بسیاری شنیده است که شخصیت The Prowler از دنیای مارول در فیلم انیمیشنی Spider-Man -که توسط باب پرسیچتی (Bob Persichetti) کارگردانی می‌شود- حاضر خواهد بود. اگرچه وی از انتشار اطلاعات بیشتر پیرامون این مورد خودداری کرد.

شخصیت The Prowler، که نام اصلی آن هابی براون (Hobie Brown) است، برای اولین بار در شماره‌ی ۷۸ سری کمیک‌های The Amazing Spider-Man «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» معرفی شد. براون مهندس جوانیست که پس از، از دست دادن شغلش، اقدام به طراحی یک لباس ویژه می‌گیرد و وارد دنیای جرم و جنایت می‌شود؛ اگرچه پس از برخورد با شخصیت مرد عنکبوتی، برای همیشه مسیر زندگیش تغییر می‌کند و تصمیم می‌گیرد تا از مهارت‌هایش برای اهداف و کارهای خوب استفاده کند.

شایعه‌ی حضور براون، زمانی جالب‌تر می‌شود که شایعات قبلی که خبر از حضور شخصیت مایلز مورالس (Miles Morales) به عنوان شخصیت محوری این فیلم می‌دادند را نیز مدنظر قرار دهیم. در سری کمیک‌های Ultimate Marvel که مایلز مورالس نیز در آن حضور دارد، The Prowler شخصیتی بسیار کلیدیست، چراکه وی در حقیقت عموی مایلز، آرون دیویس است و نقش مهمی را در داستان این ابرقهرمان ایفا می‌کند. مشابه هابی برون، آرون نیز یک سارق گربه است که در حالی که تلاش می‌کند وارد Oscorp شود، یک عنکبوت رادیواکتیوی او را نیش می‌زند. همان عنکبوتی که مایلز را به یک مرد عنکبوتی تبدیل کرد. آرون یکی از معدود کسانیست که که از راز مایلز خبر دارد و تهدید جالبی برای او محسوب می‌شود.

فیلم انیمیشنی Spider-Man، که وظیفه‌ی نگارش داستان آن برعهده‌ی فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) است، اکرانش توسط سونی از روز پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : Cinemablend

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.