فیلمی از Attack On Titan ساخته خواهد شد

20 January 2017 - 15:00

هالیوود علاقه‌ی زیادی به اقتباس دارد؛ اقتباس از رمان گرفته تا کتاب‌های مصور و بازی‌های ویدئویی. دلیل آن هم می‌تواند این باشد که آثاری که اقتباس می‌شوند از قبل اثبات شده‌ هستند. یکی از ژانرهایی که هالیوود به تازگی به آن علاقه‌ی زیادی نشان داده است مانگا و انیمه‌های ژاپنی است. دو فیلم اقتباسی از انیمه‌های Ghost in the Shell و Death Note «دفترچه‌ مرگ» در سال ۲۰۱۷ اکران خواهند شد و فیلم‌هایی از انیمه‌ی Bleach و Akira «اکیرا» در دست ساخت هستند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که در حال مذاکره برای به دست اوردن حق ساخت فیلمی از مانگا و انیمه‌ی فوق محبوب Attack On Titan «حمله به تایتان»، Shingeki no Kyojin، است. کمپانی برادران وانر حتی تهیه کننده‌ی فیلم را نیز مشخص کرده است. بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline) اگر وارنر موفق شود حقوق مربوط به ساخت فیلم Attack On Titan «حمله به تایتان» را خریداری کند؛ دیوید هیمن (David Heyman) شخصی خواهد بود که فیلم را تهیه خواهد کرد. هیمن برای کار بر روی فیلم‌های Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها»، مجموعه فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر» و Gravity «جاذبه» شناخته می‌شود.

محبوبیت بالای این انیمه، نشان دهنده‌ی انتخاب خوب استدیو و تجربه‌ی زیاد هیمن با دنیاهای فانتزی نیز نشان دهنده‌ی آن است که فیلم Attack On Titan می‌تواند موفق باشد. البته احتمال این که استدیو فیلمسازی تصمیم بگیرد فیلم Attack On Titan را به یک فرانچایز تبدیل کند هم وجود دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.