چه کسی قهرمانان سریال Defenders را دور هم جمع می‌کند؟

20 January 2017 - 19:15

در ادامه همکاری مارول و نتفلیکس اوایل امسال، قرار است که نسخه‌ای دیگر از سریال مدافعان (Defenders) روی شبکه استریم نتفلیکیس، قرار گیرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

برای اولین بار قهرمانانی مانند دردویل (Daredevil) با بازی چارلی کاکس (Charlie Cox)، جسیکا جونز (Jessica jones) با بازی کریستن ریتر (Krysten Ritter)، لوک کیج (Luke Cage)  با بازی مایک کالتر(Mike Colter) و ایرن فیست (Iron fist) با بازی (Finn Jones) در یک سریال در کنار هم حضور دارند و با بزرگترین تهدید تاریخ مبارزه می‌کنند. هفته گذشته پر از اطلاعات جدید مانند بازیگران جدیدی که به سریال اضافه شده بودند یا تصاویری از بعضی شخصیت‌ها در طول سریال، بود. امروز هم فین جونز (Finn Jones) در مصاحبه‌ای با وب‌سایت EW از نقش ایرن فیست در دور هم جمع‌کردن مدافعان در این سریال، توضیحاتی ارائه‌کرد.

او گفت:

ما در این مینی سریال بخش روشن‌تر شخصیت ایرن فیست را می‌بینیم. او دوست ندارد که تنها باشد و سعی می‌کند بقیه مدافعان را دور خودش جمع کند و این موضوع به هیچ وجه برای او باعث دردسر نمی‌شود، چون‌که آن‌ها به یک هدف مشترک برای مبارزه رسیده‌اند. من هم به شخصه از متحدشدن مدافعان استقبال می‌کنم. اما مشکل بزرگ ایرن فیست با خودش است. او نمی‌داند که چه کسی است و به خاطر مشکلات روحی که دارد، دچار تضاد شخصیتی شده‌است. به طور مثال ما در بخش‌هایی از سریال او را بسیار خون سرد می‌بینیم، اما در بخش‌هایی دیگر آن‌قدر خشمگین و عصبانی می‌شود که شخصی، چیزی یا خودش را نابود می‌کند و از بین می‌برد.

سریال مدافعان اوایل سال ۲۰۱۷ از شبکه استریم نتفلیکس پخش‌ میشود.

منبع : screen rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.