میسی ویلیامز: فصل ۷ سریال Game of Thrones هیجان انگیز خواهد بود

20 January 2017 - 22:00

اگرچه مدت زیادی از پخش فصل ۶ سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) گذشته‌است، اما سال ۲۰۱۷ برای طرفداران این سریال به مراتب پرهیجان‌تر خواهد بود. نه تنها نویسنده این سریال، جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) اذعان داشته که سری بعدی کتابش به نام بادهای زمستانی (The Winds of Winter) سرانجام به نمایش در می‌آید، بلکه فصل هفتم سریال شبکه HBO یکی از هیجانی‌ترین نمایش‌های تاریخ تلوزیون خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

همیشه در هریک از فصل‌های های این سریال، قسمت نهم اوج سریال بوده و قسمت پایانی تکه‌های های باقی مانده پازل را به هم متصل کرده است. در فصل‌های های قبلی قسمت‌های های پایانی نیز همانند قسمت نهم هیجانی و پرشور بوده‌اند و احتمالاً این روند در فصل هفتم نیز دنبال می‌شود و این فصل برخلاف همیشه هفت قسمت خواهد بود.

میسی ویلیامز (Maisie Williams) بازیگر نقش آریا استارک در مصاحبه با BBC One Radio درباره قسمت پایانی فصل بعد صحبت کرده و به به بینندگان این سریال قول داده که بخش‌های های مهیجی را شاهد خواهند بود. ویلیامز به نیک گریمشا (Nick Grimshaw) گفت:

من همیشه یک فصل از بقیه جلوتر بودم و زودتر از بقیه فیلم نامه را خواندم و به محض خواندنش این حس را داشتم که باید فصل بعدی هم ساخته شود و مردم هم از این اتفاق به وجد خواهند آمد.

وی در ادامه اظهار داشت که نمی‌داند کل داستان به کجا ختم می‌شود و تنها اطلاعات کمی از داستان دارد زیرا طرح آتی این سریال حتی از بازیگرانش نیز پنهان نگه داشته شده‌است.

به نظر می‌رسد فصل پایانی بیشتر درباره خطر وایت واکرها است و احتمالاً این فصل جنگ بزرگ دیگری را نیز نشان می‌دهد که حمله دنریس به قلمرو پادشاهی است. اگر این مورد، منظور میسی از “هیجان” باشد باید بگوییم که طرفداران حمله مادر اژدها ها را از همان فصل اول پیش‌بینی کرده‌بودند.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید چگونه این سریال با هفت قسمت پیش می‌رود. با کاهش زمان پخش، این احتمال وجود دارد که هر قسمت پرحادثه باشد و با لحظات فوق العاده ای نسبت به قبل به پایان برسد. به نظر می‌رسد کم شدن قسمت‌های فصل هفتم به دلیل قوی‌تر کردن قسمت پایانی باشد و ممکن است فصل هفت باعث شود طرفداران همان فرمت ده قسمتی قبل را بخواهند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.