بازیگر سری فیلم‌های هابیت به فیلم Ocean’s Eight پیوست

21 January 2017 - 21:00

فیلم Ocean’s Eleven «یازده یار اوشن» با اکران خود در سال ۲۰۰۱، توانست با تزریق عنصر بذله‌گویی و تیزبینی به ژانر سرقت که همیشه توسط تکرار و کلیشه احاطه می‌شد، به سطح جدیدی از استاندارد دست یابد. این فیلم‌ را همچنین می‌توان نمونه موفق یک بازسازی دانست. Ocean’s Eleven بر اساس فیلمی با حضور بازیگران گروه Rat Pack دردهه ۶۰ میلادی ساخته شد، کارگردان استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) هسته مرکزی فیلم را چندان تغییر نداد اما به روز رسانی‌هایی را در کاراکترهای آن به وجود آورد، در نتیجه جرج کلونی (George Clooney) توانست امضای اختصاصی خود را بر روی کاراکتر دنی اوشن قرار دهد که برای اولین بار توسط فرانک سیناترا (Frank Sinatra) به نمایش در آمد. تلاش‌های کلونی در این نقش باعث شد دو دنباله‌ی دیگر برای این فیلم ساخته‌شود و در ادامه نیز ریبوتی از آن با عنوان Ocean’s Eight و بازیگران نقش اصلی زن وارد مرحله ساخت شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان گری راس (Gary Ross) برای ساخت این اسپین‌آف از بازیگرانی درجه یک از جمله ساندارا بولاک (Sandra Bullock)، ان هتوی (Anne Hathaway)، هلنا بونم کارتر (Helena Bonham Carter)، میندی کالینگ (Mindy Kaling)، کیت بلنچت (Cate Blanchett)، سارا پولسن (Sarah Paulson) و ریحانا (Rhianna) استفاده خواهد کرد. با اینکه ارتباط با فیلم اوریجینال هنوز نامشخص است اما می‌دانیم که شخصیت بولاک به احتمال زیاد به کاراکتر دنی اوشن (کلونی) مرتبط است، همچنین می‌دانیم که مت دیمن (Matt Damon) بار دیگر به نقش خود در فیلم اوریجینال، لاینوس کلدول (Linus Caldwell) در این فیلم باز خواهد گشت.

به گزارش The Tracking Board این لیست بالابلند از ستارگان مطرح هالیوود، کماکان تکمیل نشده‌است و قرار است ستاره سری فیلم‌های The Hobbit، ریچارد آرمیتیج (Richard Armitage) به این فیلم ملحق شود. همچنین می‌دانیم که در کنار لیست بالا و آرمیتیج، دیمین لوئیس (Damian Lewis) نقش منفی اصلی فیلم را خواهد داشت و جیمز کوردن (James Corden) در نقش یک مامور بیمه خواهد بود.

Ocean’s Eight در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.