جنگ نهایی بین کینگ کونگ و گودزیلا کجا اتفاق می‌افتد؟

23 January 2017 - 17:00

زمان زیادی است که می‌دانیم کمپانی برادران وارنر و استودیو لجندری قصد دارند در ریبوت فیلم کینگ کونگ : جزیره جمجمه (Kong: Skull Island)، دنیای هیولاها (کینگ کونگ و گودزیلا) را به هم پیوند دهند اما تا به حال در تریلر‌های فیلم بخش‌های زیادی از برخورد این دو هیولا را ندیده‌ایم. با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس‌ برنامه‌ریزی استودیو‌های سازنده در سال ۲۰۱۸ قسمت دوم فیلم گودزیلا (فیلم اول در سال ۲۰۱۴ اکران شده است) اکران خواهد‌شد، سپس در سال ۲۰۲۰ فیلم کینگ کونگ در برابر گودزیلا (Kong Vs Godzilla)  پخش می‌شود. به احتمال زیاد کم دیده‌شدن گودزیلا در جزیره جمجمه به این دلیل است که تهیه‌کنندگان، بخش زیادی از زد و خورد این دو هیولا را برای فیلم آخر (کینگ کونگ در برابر گودزیلا) اختصاص داده‌اند.

طرفدارانی که اخبار استودیو لجندری را دنبال می‌کنند، قطعا می‌دانند که در فیلم آخر فقط درگیری بین این دو هیولا به تصویر کشیده نمی شود بلکه تمام شخصیت‌ها و دنیای هر فیلم در هم تنیده می‌شود. تا کنون این اقدام برادران وارنر و لجندری با واکنش منفی طرفداران رو به رو شده‌است زیرا دوستداران این دو هیولا این اقدام استودیوها را فقط برای فروش بیشتر در گیشه می‌دانند.

به تازگی هم به لطف تصاویر و پوستر‌های تبلیغاتی منتشر شده برای فیلم نهایی، جایی که این دو هیولا قرار است با هم بجنگند، معلوم شده‌است. یکی از این عکس‌ها یک جزیره را که در آن آزمایش‌های اتمی انجام شده‌است، نمایش می‌دهد و روی آن دو متن با ترجمه دستور ۲۷ (Directive 27) و کونگ یک پادشاه است (Kong is King)، قرار داده شده‌است. این متن برای طرفداران گودزیلا آشنا است زیرا این همان جزیره‌ای است که گودزیلا در آن حضور دارد و سپس با دستور دولت به مکانی متروک تبدیل شد. حالا می‌شود حدس زد که احتمالا جنگ نهایی بین این دو در  این جزیره رخ می‌دهد و چون که کونگ یک پادشاه است، در این جنگ پیروز می‌شود. ولی به هر حال باید تا سال ۲۰۲۰ منتظر نتیجه نهایی بمانیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع : screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.