DC فیلمی اختصاصی برای شخصیت بلک آدام خواهد ساخت

23 January 2017 - 20:00

خطرات بسیاری در پی اعلام ساخت دنباله یا اسپین‌آف‌هایی وجود دارد که هنوز فیلم اصلی آنها راهی اکران نشده‌ یا به طور کلی ساخته نشده‌است. اما وقتی قرار باشد دوین جانسون (Dwayne Johnson) یکی از کاراکترهای اصلی فیلم را بازی کند، نمی‌توان استودیوی برادران وارنر و دی‌سی را در این مورد مقصر دانست. این استودیو اخیرا تصمیم گرفته‌است فیلم Shazam! را به دو قسمت تقسیم کند که یکی از آنها به طور اختصاصی بر روی کاراکتر ضدقهرمان جانسون، یعنی بلک آدام (Black Adam) تمرکز خواهد داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Shazam داستان شخصیت بیلی باستون را دنبال می‌کند، که می‌تواند تنها با گفتن کلمه Shazam تبدیل به کاپیتان مارول شود (نه آن کاپیتان مارول با بازی بری لارسن!) که این اتفاق قدرتی معادل با شش خدای باستانی را در اختیار او قرار می‌دهد.

کاراکتر جانسون یکی از کینه جویان قدیمی این ابرقهرمان است، ولی در کتاب‌های مصور منتشر شده‌ی اخیر، او قدم در مسیری گذاشته‌است که هدف آن تغییر ماهیت منفی خود و پرداخت تاوان بابت کارهایی است که در گذشته انجام داده‌است. و این موضوع دقیقا همان نکته‌ای است که تمرکز فیلم جدید می‌تواند بر روی آن قرار گیرد، جایی که جانسون مشتاق است از حضور در دنیای DC نهایت لذت را ببرد.

در نتیجه تیم دی‌سی و در راس آن جف جانز (Geoff Johns)، تصمیم گرفته‌اند به جای استفاده از شخصیت بلک آدام در یک فیلم به عنوان یک کاراکتر منفی، فیلمی جداگانه با داستانی ریشه‌ای برای او در نظر بگیرند. به هر حال جانسون می‌تواند پتانسیل بالایی برای دی‌سی داشته‌باشد. اینکه این دو فیلم بتوانند از نظر تجاری موفق باشند موضوعی است که تنها زمان آن را مشخص خواهد کرد، اما جانسون به طور قطع این توانایی و فرصت را دارد که فرنچایزی دیگر را برای خود دست و پا کند.

منبع: EmpireOnline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.