بازیگر نقش لتا لِسترنج، پیرامون اهمیت حضور نقش‌اش در سری جانوران شگفت‌انگیز می‌گوید

24 January 2017 - 12:00

فیلم Fantastic Beasts And Where To Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» توانست با فروش موفق خود و جلب رضایت منتقدین و بینندگان، جای پای خود را به عنوان سری فرعی «هری پاتر» محکم کند. اگرچه شخصیت محوری این فیلم، نیوت اسکمندر (Newt Scamander) با بازی اِدی ردماین (Eddie Redmayne) است، اما قسمت نخست این سری راه را برای ورود شخصیت‌های فرعی دیگری نظیر لِتا لسترنج (Leta Lestrange) با هنرپیشگی زو کراویتز (Zoë Kravitz) به این سری باز کرد. اخیراً بازیگر اشاره شده پیرامون اهمیت رابطه‌ی لسترنج با اسکمندر و آینده‌ی نقشش در آینده‌ی این سری صحبت کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

کراویتز در گفتگو با Collider تائید کرد که ما تاکنون تنها بخشی از این دنیای جادوگری بزرگ را دیده‌ایم. وی در ادامه اظهار داشت که اگرچه نقش وی در نخستین قسمت این سری بسیار کوچک بود، اما لسترنج می‌تواند در ادامه نقش مهم و اساسی در این سری ایفا کند. به عنوان یک عقش قدیمی، این دو جادوگر (لسترنج و اسکمندر) رابطه‌ای بسیار پیچیده با یکدیگر دارند که می‌تواند در آینده‌ی سری «جانوران شگفت‌انگیز» تاثیرگذار باشد.

“من فکر می‌کنم که چندین [راه] در پیش‌رو وجود دارد. رابطه‌ی بین لِتا و نیوت اسکمندر، رابطه‌ای بسیار پیچیده‌اس، بنابراین من فکر می‌کنم که این فرصت جهت گسترش و بسط این رابطه وجود دارد که [رابطه‌ی مذکور] بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.”

با توجه به گفته‌های کراویتز و دانستن این نکته که شخصیتی که نقشش را در این سری عهده‌دار است، یکی از بستگان بلاتریکس لسترنج (Bellatrix Lestrange) با هنرنمایی هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) است که یکی از افراد مهم ارتش «ولدموردت» به شمار می‌آید، می‌توان به گفته‌های او مبنی بر تاثیرگذاری این دو این سری امیدوار بود.

باید دید که رابطه‌ی این دو جادوگر در فیلم Fantastic Beasts And Where To Find Them 2 که اکران گسترده‌اش از جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (۱۶ نوامبر ۲۰۱۸  میلادی) آغاز خواهد شد، به چه شکل پیش خواهد رفت.

منبع : CinemaBlend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.