چادویک بوزمن در تصاویر Black Panther با لباس تی چالا دیده شد

24 January 2017 - 16:00

وقتی Black Panther (پلنگ سیاه) کار خود را در Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) آغاز کرد، در هیچ صحنه‌ی اکشن یا محل احتمالی دیگری که لباسش را تن کرده باشد، ظاهر نشد. ابتدا تی چالا (T’Challa) و سپس پرینس واکاندا با بازی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) به مخاطبین معرفی شدند. لهجه بازیگر، حضور و سبک جنگیدنش همگی معیارهایی بودند که وی را یکی از برجسته‌ترین نقش‌های جنگ داخلی کردند و بخت با مخاطبینی همراه بوده که می‌خواستند بازی‌های بیشتری از این دست را ببینند. با سینما گیمفا همراه باشید.

پلنگ سیاه آغاز جدیدی از اولین بخش کارگردانی شده توسط رایان کوگلر (Ryan Coogler) است. کوگلر و بوزمن هر دو با افراد با استعدادی جلو و پشت دوربین کار می‌کنند. قبلاً تصاویری از آغاز تولید فیلم منتشر شده بودند اما این تصاویر لباس هیچ یک از بازیگران را نشان نمی‌دادند. خوشبختانه تصاویر جدید، بوزمن را با لباس خاص تی چالا نشان می‌دهند.

Atlanta Filming عکسی از بوزمن با لباس تی چالا در توییتر منتشر کرده که در حال خروج از ساختمان ناشناخته‌ای است. پس با این وجود در آینده تصاویر بیشتری از هم بازی‌هایش با لباس‌هایشان شاهد خواهیم بود. درحالی که دیدن بوزمن در لباس تی چالا به اندازه دیدن وی در لباس ابرقهرمانی‌اش هیجان انگیز نیست، چیزهای جالبی درباره این عکس نسبت به عکس‌های قبلی وجود دارد. اگر عکس‌ها را مقایسه کنید می‌بینید که بوزمن و هم بازی‌هایش در حال بیرون آمدن از همان ساختمان هستند. منطقی به نظر می‌رسد که تصور کنیم مارتین فریمن (Martin Freeman)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) و دانای گوریرا (Danai Gurira) در همان صحنه‌ای بازی کرده‌اند که بوزمن قبل از انتشار این عکس حضور داشته است.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.