کارگردان Suicide Squad: جوکر شخصیت شرور بهتری برای این فیلم بود

25 January 2017 - 16:00

دو فیلم از جهان سینمایی DC، سال گذشته روانه‌ی پرده‌ی سینماها شد که هر دو با واکنش منفی منتقدین و علاقه‌مندان روبرو شدند؛ Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» و Suicide Squad «جوخه خودکشی». فیلم دوم اما برخلاف انتظارات بسیار بالایی که از آن می‌رفت یک شکست هنری کامل به شمار می‌رود و حرف و حدیث‌های فراوانی را به دنبال داشته و دارد. حال، کارگردان این فیلم اخیراً در خصوص شخصیت شرور اصلی آن اظهاراتی داشته و فکر می‌کند که اگر جوکر شخصیت منفی اصلی این فیلم می‌بود، شاهد فیلم بهتری می‌بودیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

حضور جوکر با نقش‌آفرینی جَرد لتو (Jared Leto)، اگرچه در این فیلم کوتاه بود اما با واکنش مثبت اشخاصی که از ایفای این نقش توسط شخصی غیر از هیث لجر (Heath Ledger) نگران بودند، همراه شد. اینک اما کارگردان این فیلم، دیوید آیر (David Ayer)، در پاسخ به یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر که از فیلمش بسیار خوشش آمده و آن را شاهکار خوانده، در خصوص شخصیت جوکر و وضعیت حضورش در این فیلم صحبت کرده است. وی در این خصوص بیان داشت:

“آرزو می‌کنم که ای کاش یک ماشین زمان داشته باشم. جوکر را شخصیت شرور اصلی فیلم قرار می‌دادم و داستان بیشتری از آن روایت می‌کردم.”

در گذشته لتو در خصوص نقش‌اش در این فیلم گفته بود که تصاویر ضبط شده از وی در نقش جوکر، برای یک فیلم کامل کافی‌ست؛ اما در نسخه‌ی نهایی فیلم شاهد صحنه‌های بسیار کمی از این شخصیت محبوب بودیم که تاحدودی در نسخه‌ی اکستندد (Extended) آن جبران شد.

آیر در ادامه‌ی فعالیت هنری‌اش در دنیای سینمایی DC، وظیفه‌ی کارگردانی فیلم مستقل شخصیت هارلی کویین، تحت عنوان Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» را برعهده دارد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.