دامنیک وست نقش پدر لارا کرافت را بازی خواهد کرد

28 January 2017 - 17:00

کمپانی برادران وارنر تلاش بسیاری کرده است تا تیمی خلاق برای ساخت فیلم Tomb Raider «مقبره نورد» دور هم جمع کند و تا به این جای کار نیز در این کار موفق بوده است. سومین فیلم Tomb Raider قرار است یک ریبوت در این سری باشد و امید می‌رود که بتواند به خوبی شخصیت لارا را بر روی پرده‌ی سینما نشان دهد. با این که گیمرها در سال گذشت با فیلم‌های Assassin’s Creed و Warcraft «وارکرفت» ناامید شدند؛ چون این دو فیلم از لحاظ مالی و از دیدگاه منتقدین ضعیف عمل کردند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) قرار است نقش لارا را بازی کند. والتون گاگینز (Walton Goggins) و دانیل وو (Daniel Wu) به ترتیب نقش‌ دشمن و دوست لارا کرافت را بازی خواهند کرد. وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی رور اوتاگ (Roar Uthaug) است که سابقه‌ی کارگردانی فیلم The Wave «موج» را دارد. با این که حتمالاً استدیو در مسیر ساخت فیلم با مشکلات مختلفی روبرو خواهد شد، ولی در حال حاضر و با توجه به موفقیت دو بازی Tomb Raider در چند سال گذشته می‌توان انتظار موفقیت از این فیلم را داشت.

با توجه به گزارش سایت هالیوود ریپورتر (hollywood reporter)، دامنیک وست (Dominic West) به تیم بازیگری فیلم اضافه شده است. بر اساس این گزارش دامنیک وست قرار است نقش پدر لارا، ریچارد کرافت (Richard Croft)، را بازی کند که در آخرین بازی Tomb Raider نقش مهی داشت. ریچارد کرافت باستان شناسی است که در فیلم‌های قبلی توسط جان ویت (Jon Voight) بازی شده است، همچنین باید بگوییم که هنوز اطلاعاتی از اهمیت نقش ریچارد در داستان منتشر نشده است.

بدون توجه به این که دامنیک وست چه اندازه در روبروی دوربین قرار گیرد، می‌توان حدس زد که او نقشی پررنگ و تاثیر گذار در داستان خواهد داشت که می‌تاند از طریق تاثیر بر دخترش باشد. اطلاعات خاصی از داستان فیلم منتشر نشده است، ولی بر اساس شایعات، دانیل وو قرار است کاپیتان کشتی‌ای باشد که لارا را به سمت اکتشافش می‌برد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.