زک اسنایدر: تماشای قهرمانان در Justice League لذت بخش است

26 January 2017 - 23:30

دو فیلم اول زک اسنایدر در جهان توسعه یافته‌ی DC، یعنی Man of Steel «مردی از فولاد» و Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» ، راه را برای دیگر فیلم‌های این جهان هموار کرده‌اند. فیلم بعدی زک اسنایدر قرار است Justice League «لیگ عدالت» باشد که قهرمانان بیشتری دارد. جدا از شخصیت‌هایی که در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» دیدیم؛ آکوامن (Aquaman)، فلش (The Flash) و سایبورگ (Cyborg) دیگر ابرقهرمانانی خواهند بود که در Justice League «لیگ عدالت» تماشا می‌کنیم و بعد از آن است که این شخصیت‌ها فیلم مختص به خودشان را خواهند داشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سوال‌های زیادی در مورد این که این شخصیت چه میزان در فیلم تاثیر گذار‌ هستند وجود دارد و دلیل این موضوع هم این است که تا به حال اطلاعات زیادی در این مورد منتشر نشده است و طرفداران نمی‌دانند که زک اسنایدر چه چیزی برای آن‌ها آماده کرده است. شخصیت‌های این قهرمانان نیز با هم تفاوت دارند، به عنوان مثال بری آلن شصخیت جوانی است که به دنبال دوستان جدید است، ولی از طرف دیگر آرتور کاری (Arthur Curry) یا همان آکوامن شخصیتی است که دوست دارد به دور از دیگران زندگی کند.

در مصاحبه‌ای که اسنایدر با مجله‌ی امپایر (Empire) داشت درباره‌ی شخصیت‌های موجود در جهان توسعه یافته‌ی DC صحبت کرد و آن‌ها را سرگرم کننده خواند.

تماشای آکوامن، فلش و سایبورگ لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود. هر کدام از این شصخیت در مقطعی از داستان نقش پررنگتری خواهد داشت و در بهترین شرایط خود قرار می‌گیرند.

تا به حال بیشتر تبلیغات Justice League «لیگ عدالت» شامل تصاویر ثابت بوده است، ولی شایعه‌ای وجود دارد که به زودی تریلری از فیلم منتشر خواهد شد پس برای اطلاع از اخبار بیشتر در مورد فیلم Justice League «لیگ عدالت» با سینماگیمفا همراه باشید.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.