آدی شانکار این‌بار قصد ساختن Chronicle 2 را دارد

27 January 2017 - 09:00

کارگردان سرشناس آمریکایی،  Adi Shankar، کارنامه‌ی درخشانی در صنعت فیلم‌سازی هالیوود دارد، وی با انتشار عناوین موفقی مانند The Grey «خاکستری» و  Lone Survivor «تنها بازمانده» و همچنین آثار منتقد پسندش مثل Killing Them Softly «کشتار با لطافت» یا Dredd «درد» جایگاه خود را در دنیای سینما اثبات کرده‌است. از دیگر فعالیت‌های شانکار تاکید خاص او بر پروژه‌ی Bootleg Universe است، مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه ساخته‌شده بر اساس عنوان‌های معروف و رسمی.

شانکار اینبار اعلام‌کرده که عنوان بوتلگ بعدی خود، نسخه‌ی دوم فیلم Chronicle «تاریخچه» خواهد‌بود. نسخه‌ اصلی این عنوان در سال ۲۰۱۲ منتشر‌شد که داستان یک ابر‌قهرمان پلید در کنار دوستان دبیرستانی‌اش را که ناگهان قدرت‌های ماورایی بدست‌ می‌آورند و ماجرا‌های میان این چند نفر را بیان ‌می‌کند. نسخه‌ی اصلی توسط Josh Trank « جاش ترانک» کارگردانی‌شده که سه سال بعد با انتشار Fantastic Four «چهار شگفت‌انگیز» دوباره به دنیای سینما بازگشت.

واکنش‌های دریافت‌شده نسبت به اقدام شانکار مانند فیلم‌های کوتاه بوتلگ قبلی این کارگردان کمی کلیشه‌ای به‌نظر می‌رسد که این‌بار به ‌صورت مکالمه‌ای کوتاه بین Max Landis «مکس لندیس»، فیلمنامه‌‌نویس عنوان تاریخچه و شانکار در توییتر و تاکید مکس بر آماده بودن فیلمنامه‌ی رسمی نسخه‌ی دوم این فیلم بود‌. با این وجود چندین بار شاهد خبر لغو ساخته‌شدن نسخه‌ی دوم بو‌ده‌ایم.

اولین عنوان شانکار در پروژه‌ی بوتلگ، The Punisher: Dirty Laundry بر اساس عنوان رسمی Dirty Laundry «خشک‌شویی کثیف» بود که وی در آن Thomas Jane « توماس جین» در نقش غیر رسمی کامیک پانیشر “”Punisher ایفای‌نقش‌کرد. شانکار همچنین قصد دارد عنوان رسمی Bodied را در سال ۲۰۱۷ منتشرکند. ظاهرا Joseph Kahn « جوزف کان» نیز در کارگردانی این عنوان به‌همکاری با وی می‌پردازد.

مکس لندیس همچنین درگیر نویسندگی پروژه‌ی بازسازی An American Werewolf in London « گرگ‌نمای آمریکایی در لندن» خواهد‌بود. لازم به ذکر‌ است که نسخه‌ی اصلی این عنوان در ۱۹۸۱ توسط پدر مکس ساخته ‌شده‌است. به ‌هر‌ حال  باید تا زمان انتشار نسخه‌ی بوتلگ فیلم تاریخچه و شاید نسخه‌ی رسمی آن صبر‌ کنیم. هنوز هیچ تاریخ‌ رسمی مبنی بر انتشار این عناوین اعلام نشده‌است.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.