تصاویری جدید از سریال The Punisher منتشر شد

29 January 2017 - 09:00

از زمان پخش سریال Agents of S.H.I.E.L.D، دنیای مارول در تلویزیون با سرعتی مناسب در حال گسترش است. این سریال که برای اولین در سال ۲۰۱۳ بر روی آنتن شبکه ABC قرار گرفت، روز به روز گسترش یافت و مسائلی جاه‌طلبانه‌تر را به تصویر کشید. با این وجود هیچکدام از پروژه‌های تلویزیونی این استودیو نتوانستند به اندازه سریال‌های ابرقهرمانان خیابانی نتفلیکس توجهات را به سمت خود جلب کنند، چه از نظر بیننده و چه از دیدگاه منتقدان. این پروژه‌ها که با شروع پخش سریال‌های Daredevil و Jessica Jones در سال ۲۰۱۵ کلید خورد، گوشه و کنار محله هلز کیچن شهر نیویروک را به نمایش گذاشت و از آن زمان تا به اکنون این دنیا با پخش فصل دوم Daredevil و فصل اول Luke Cage در سال گذشته گسترش و بهبود یافته‌است و در ادامه نیز در ماه مارس سریال Iron Fist آماده پخش خواهد شد و به دنبال آن اتحاد این ابرقهرمانان در قالب مینی سریال The Defenders در تابستان سال آینده منتشر خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

متعاقبا و پس از انتشار اتحاد دیردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست، مارول و نتفلیکس به دنبال پخش The Punisher خواهند بود، اسپین‌آفی جدید که تمرکز خود را بر روی شخصیت انتقام جوی فرنک کسل با بازی جان برنثال (Jon Bernthal) پس از حضور موفق خود در فصل دوم سریال Daredevil در سال گذشته، قرار خواهد داد.

مراحل تولید این سریال ماه‌ها است که در شهر نیویورک آغاز شده‌است و به تازگی تصاویری جدید از لوکیشن فیلم‌برداری این سریال توسط کاربری در توئیتر با نام Kültürpat انتشار یافته‌است. این تصاویر که می‌توانید آنها را در زیر مشاهده کنید، شخصیت فرنک کسل را به نمایش می‌گذارند که با دسته گلی در دست به سمت مکانی نامعلوم در حرکت است:

C3L8BseWEAET5hv

C3L8Br3WMAE0KyU

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.