داستان دیگری از دنیای «بازی تاج‌وتخت» منتشر خواهد شد

29 January 2017 - 16:00

نمایش فصل هفتم سری محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، تابستان سال بعد آغاز خواهد شد؛ اما این تنها اقتباسی از سری کتاب‌های A Song Of Ice And Fire «نغمه‌ی آتش و یخ» که توسط جرج آر.آر مارتین (George R R Martin) به نگارش درآمده‌اند، نخواهد بود چراکه شبکه‌ی HBO تاکنون چندین بار از ساخت نسخه‌ای فرعی از این سری صحبت کرده است (هرچند هنوز رسماً تائید نشده است). چندی پیش مارتین خبر از انتشار کتاب ششم این سری تحت عنوان «بادهای زمستان» در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۷ میلادی داد؛ اما این کتاب، تنها نسخه‌ی مکتوب از دنیای وستروس نیست که امسال شاهدش خواهیم بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

اخیراً مطلع شدیم که قرار است داستان کوتاهی از دنیای «نغمه‌ی آتش و یخ» تحت عنوان Book Of Swords «کتاب شمشیرها» منتشر گردد. این کتاب مجموعه‌ای از ۱۵ داستان اورجینال از عصر طلایی دوران فانتزی شمشیر و جادوگری است که شامل یک داستان جدید از مارتین بر مبنای دنیای «بازی تاج و تخت» است.

قرار است که این کتاب از روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ (۱۰ اکتبر میلادی) وارد بازارهای جهانی گردد. پیش‌فروش آن نیز از طریق فروشگاه آمازون در دسترس قرار دارد. ویرایشگر این کتاب، گاردنر دوزیس (Gardner Dozois) است که تجربه‌ی نگارش داستان‌های علمی-تخیلی فراوانی را با الهام از ایساک آسیموف (Issac Asimov ) در کارنامه‌ی خود دارد. از جمله دیگر نویسندگان حاضر در این مجموعه می‌توان به کی‌جی پارکر (با داستان Devices And Desires)، اسکات لینچ (The Lies Of Locke Lamora)، رابین هوب (سه‌گانه‌ی The Farseer)،    گارت نیکس (The Keys To The Kingdom)، سی‌جی چریح (The Faded Sun)، الیزابت بیر (Ink And Steel)، الن کاشنر (Riverside)، کن لیو (The Dandelion Dynasty)، دنیل آبراهام (The Dagger and the Coin)، سیسیلیا هالند (The Soul Thief) و پیتر اس. بیگل (The Last Unicorn) اشاره کرد.

از نکات قابل توجه این کتاب، می‌توان به حضور دنیل آبراهام با کتاب The Dagger and the Coin اشاره کرد چراکه وی تجربه‌ی خلق کتاب‌های مصور اقتباسی دنیای «بازی تاج و تخت» را در کارنامه‌ی خود دارد. باید دید آیا بالاخره شبکه‌ی HBO نسخه‌ای اقتباسی دیگر از دنیای وستروس را به تصویر خواهد کشید یا خیر.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.