تاریخ فیلمبرداری ریبوت Friday the 13th مشخص شد

29 January 2017 - 17:00

در گذشته و دهه‌ی ۸۰ میلادی، طرفداران فیلم‌های ترسناک می‌توانستند برای دیدن فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود بزرنامه‌ریزی سالانه کنند. یکی از معروف‌ترین فیلم‌های ترسناک در آن سال‌ها، Friday the 13th بود که درباره‌ی انتقام مادرانه بود، ولی بعد از آن به یک سری از قتل‌های زنجیره‌ای ناتمام بدل شد که توسط جیسون وورهیز (Jason Voorhees) انجام می‌شدند. جیسون وورهیز در هفت دنباله‌ی Friday the 13th نیز شصخیت اصلی داستان بود. در ادامه‌ی مطلب با سینماگیمفا همراه باشید.

آخرین نسخه از فرانچایز Friday the 13th که در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی پلاتینوم دیونز (Platinum Dunes) ساخته شد؛ به نوعی بازسازی قسمت اول آن محسوب می‌شد. برعکس اکثر فیلم‌های بازسازی شده ترسناک، فیلم بازسازی شده‌ Friday the 13th یک کپی از عنوان اصلی نبود. با وجود این که این فیلم در باکس آفیس عملکرد خوبی داشت، ولی دنباله‌ای برای آن ساخته نشد که دلیل ان را می‌توان استقبال نه چندان گرم طرفداران از آن دانست.

البته طرفدران همیشه می‌دانستند که جیسون مدت زیادی غایب نخواهد بود و حدود پنج سال است که شایعه‌ی ساخته شدن یک ریبوت از Friday the 13th در اینترنت پخش شده است. در سال ۲۰۱۳ اجازه ساخته شدن این فیلم توسط کمنپانی پاراموت (Paramount) داده شد، ولی تا الآن ساخت فیلم چندین بار تاخیر خورده است. بنا به گفته‌ی پارامونت قرار است در ماه مارچ ۲۰۱۷ فیلمبرداری Friday the 13th آغاز شود.

هنوز تیم بازیگری فیلم تکمیل نشده است و قرار است که فیلمبرداری در خارج شهر آتالانتا صورت گیرد؛ در نزدیکی مکانی که Friday the 13th Part VI: Jason Lives در سال ۱۹۸۶ در آن آن فیلمبرداری شده بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.