فیلم Doctor Strange 2 به‌‌ زودی ساخته نخواهد شد

30 January 2017 - 21:50

کارگردان فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange)، اسکات دریکسن (Scott Derrickson)، در مصاحبه با وب سایت EW از ایده‌هایی که برای قسمت دوم دکتر استرنج دارد سخن گفت. طبق گفته‌های او به دلیل پرمشغلگی مارول در سال ۲۰۱۷ و ابتدای سال ۲۰۱۸، مقدمات ساخت قسمت دوم فیلم فعلا آغاز نشده‌است. با سینما گیمفا همراه باشید.

در متن زیر مصاحبه او با وب سایت EW را می‌توانید بخوانید.

من هیچگونه اطلاعی از اینکه چه زمانی قسمت دوم فیلم در برنامه زمانی استودیو قرار می‌گیرد، ندارم، چون زیاد در جریان نحوه برنامه‌ریزی آنان نیستم. اما موضوعی که مشخصه اینه که قطعا امسال پیش تولید قسمت دوم انجام نمی‌شود. فعلا هم من خسته هستم و نیاز به استراحت دارم ولی تا شروع قسمت دوم احتمالا چند قسمت از بعضی از سریال‌هایی که به من پیشنهاد داده شده‌است را انتخاب می‌کنم و گارگردانی آن‌ها را برعهده می‌گیرم. من فکر نمی‌کنم که مردم  و طرفداران کامیک‌های مارول فعلا قسمت تازه‌ای از دکتر استرنج را بخواهند. مدیران مارول هم در ۲ سال آینده آنقدر فیلم‌های هیجان‌انگیز و دنباله‌های پرطرفدار را پخش می‌کنند، که به راحتی مردم را سرگرم می‌کند. فعلا هم در حال کار روی چند ایده برای قسمت دوم، به همراه دوستانم هستم.

طبق اطلاعات منتشرشده، استودیو مارول در حال آماده‌سازی دو فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) و انتقام جویان (Avengers) برای ابتدای امسال است. آنها همچنین در حال فراهم‌کردن شرایط برای فیلمبرداری قسمت دوم مرد مورچه ای وزنبور (Ant-Man and the Wasp) در ماه ژوئن هستند. ضمناً مراحل نهایی تولید فیلم‌هایی همچون، نگهبانان کهکشان قسمت دوم (Guardians of the Galaxy Vol. 2) برای ماه می، اسپایدر من: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) برای ماه جولای و ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) در ماه نوامبر انجام می‌شود.

گفته می‌شود قسمت دوم فیلم دکتر استرنج در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

منبع : Dark Horizon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.