رسمی: فیلمبرداری Han Solo آغاز شد

30 January 2017 - 23:00

اکران شدن فیلم Rogue One: A Star Wars Story در سال قبل نشان داد که فرانچایز جنگ ستارگان پتانسیل داشتن چندین اپسین آف را دارد. فیلم Rogue One: A Star Wars Story به فروشی بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان دست یافت و از دیدگاه منتقدین نیز عملکرد مناسبی داشت. Rogue One راه را برای فیلم Han Solo که فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) آن را کارگردانی می‌کنند هموار کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آلدن اهرنریچ (Alden Ehrenreich) قرار است نقش هان سولوی جوان، کاپیتان سفینه میلنیوم (Millennium)، را بازی کند، دونالد گلوور (Donald Glover) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) از دیگر بازیگران فیلم هستند؛ دونالد گلوور نقش لندو کلرسیان (Lando Calrissian) را بازی خواهد کرد، ولی اطلاعاتی از نقش امیلیا کلارک در فیلم مشخص نشده است. وودی هارلسون (Woody Harrelson) هم قرار است نقش استاد هان سولو را بازی خواهد کرد.

کریس میلر با انتشاری عکسی در توییتر خبر آغاز فیلمبرداری می‌دهد. در پایین می‌توانید این تصویر را تماشا کنید.

C3blfykWcAAjtOx

کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) در دسامبر سال گذشته اعلام کرده بود که فیلمبردای فیلم Han Solo از فوریه ۲۰۱۷ اغاز خواهد شد و وودی هارلسون هم چندی پیش اعلام کرد که فیلمبرداری از ماه مارچ شروع می‌شود، ولی حالا متوجه شدیم که هر دو در اشتباه بودند و فیلمبرداری زودتر شروع شده است. تا امروز تنها پنج شخصیت برای فیلم تایید شده‌اند پس برای اطلاع از خبر مربوط به دیگر بازیگران فیلم که در آینده منتشر می‌شوند، سینماگیمفا را دنبال کنید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.