زمان آغاز فیلمبرداری دنباله‌های آواتار مشخص شد

31 January 2017 - 16:00

حدود ۸ سال از زمان اکران فیلم Avatar «آواتار»، آخرین ساخته‌ی جیمز کامرون (James Cameron)، که با فروش ۲٫۸ میلیارد دلاری خود در گیشه تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران‌ها شد، می‌گذرد. اخیراً بازه‌ی زمانی آغاز فیلمبرداری و مراحل موشن کپچر قسمت دوم این فیلم، یعنی Avatar 2 «آواتار ۲»، مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

کامرون در ساخت «آواتار» از فناوری‌های جدید و انقلابی در زمینه‌ی جلوه‌های ویژه‌ی رایانه‌ای استفاده کرد که در ادامه توسط کارگردانان مطرح دیگری همچون پیتر جکسون (Peter Jackson) و جی.جی آبرامز (J.J. Abrams) مورد استفاده قرار گرفت. بلافاصله پس از موفقیت این فیلم در گیشه، کامرون خبر از ساخت دنباله‌ی بعدی آن در سال‌های آینده داد که در نهایت مطلع شدیم وی تصمیم دارد تا ۴ دنباله‌ی دیگر برای این فیلم بسازد که مراحل فیلمبرداری آن‌ها به صورت همزمان دنبال خواهد شد.

کامرون در پاسخ به پرسشی که The Daily Beast از وی پیرامون اینکه آیا او تمایلی به ساخت فیلمی از دنیای «جنگ ستارگان» یا «دنیای سینمایی مارول» دارد یا خیر، پرسید، پاسخ داد که وی هیچ علاقه‌ای به کار برای دیگران ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت که روند توسعه‌ی هر کدام از دنباله‌های «آواتار» برای وی به یک میزان اهمیت دارد و او به تازگی نگارش فیلم‌نامه‌ی قسمت پنجم این سری را به اتمام رسانده است. کامرون در ادامه اعلام کرد که مراحل پیش‌ از تولید این فیلم به خوبی در جریان است و فیلمبرداری بازیگران (موشن کپجر) از ماه آگوست ۲۰۱۷ میلادی (مرداد-شهریور ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد.

همانطور که مطلع شدید، فیلمبرداری Avatar 2 «آواتار ۲» از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد. تاکنون حضور سم وورتینگتون (Sam Worthington) و زو ساندالا (Zoe Saldana) به ترتیب برای تکرار نقش‌های جیک سالی (Jake Sully) و نیتیری (Neytiri) در این فیلم قطعی شده است. انتظار می‌رود که اکران «آواتار ۲» از ماه دسامبر ۲۰۱۸ میلادی (آذر-دی ۱۳۹۷) آغاز گردد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.