فیلم Baby Driver برای اولین بار در فستیوال SXSW به نمایش در خواهد آمد

2 February 2017 - 09:00

با نزدیک شدن به فصل بهار، به آرامی توجهات دنیای فیلم به سمت شهر آوستین در ایالت تگزاس و فستیوال SXSW جلب خواهد شد. ۲۳مین سالگرد این مراسم در پیش رو است، مراسمی که در سال‌های اخیر تبدیل به عنصری کلیدی برای بهبود فرهنگ و استعدادهای فیلم‌سازی شده‌است، همچنین این مراسم را می‌توان منبعی مهم برای فیلم‌هایی با بودجه بالا دانست. حال دیگر بسیاری این مراسم را هم‌ارز فستیوال‌های بزرگ فیلم می‌دانند و همه ساله شاهد برگزاری این مراسم در کیفیتی عالی هستیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

قسمتی از زیبایی این فستیوال مربوط به حضور گسترده‌ی بزرگان صنعت سینما همزمان با استعدادهایی است که آماده کشف شدن هستند. شما می‌توانید در گوشه‌ای، یک بلاک باستر با ستارگانی بزرگ را ببینید و با چرخاندن سر، شاهد فیلمی مستقل با بودجه بسیار کم باشید. در سال‌های اخیر فیلم‌هایی مانند بازسازی Evil Dead و Ex Machina اولین بار در این مراسم به نمایش درآمدند و این فرصت را فراهم کردند که طرفداران، فیلم را همراه با سازندگان و ستارگان آن مشاهده کنند. با معرفی لیست فیلم‌‌های حاضر در مراسم امسال، به طور قطع بسیاری از طرفدران به خصوص طرفداران سه‌گانه Cornetto در مورد آن هیجان زده هستند.

فیلم اخیر ادگار رایت، Baby Driver «بچه راننده»، به عنوان یکی از فیلم‌های اصلی حاضر در این فستیوال معرفی شد. یکی از ستارگان حاضر در فیلم آنسل الگورت (Ansel Elgort) خواهد بود که نقش راننده مخصوص فرار کردن را در این فیلم ایفا می‌کند. این فیلم قرار است زودتر از موعد اکران خود در فصل تابستان، اولین بار در این فستیوال به نمایش گذاشته‌شود. در کنار Baby Driver فیلم‌های دیگری چون Song to Song به کارگردانی ترنس مالیک (Terrence Malick) و Free Fire به کارگردانی بن ویتلی (Ben Wheatley) برای اولین بار در این فستیوال به نمایش گذاشته خواهند شد. علاوه برا الگورت بازیگرانی چون جیمی فاکس (Jamie Foxx)، جان هم (Jon Hamm) و ایزا گونزالز (Eiza González) در Baby Driver حضور دارند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.