Rogue One: A Star Wars Story یک سفینه کاملا جدید را شامل می‌شود

6 August 2016 - 00:00

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از اولین قسمت فرعی از سری جنگ ستارگان، Rogue One: A Star Wars Story، منتشر شده می‌دانیم که اتفاقات این قسمت قبل از داستان A New Hope اتفاق می‌افتند اما این بدان معنا نیست که همانند قسمت‌های قدیمی این اثر هم از تکنولوژی آن زمان بهره ببرد.

شاید پیشرفته شدن تکنولوژی برای طرفداران قدیمی زیاد خوشایند نباشد، اما در کل اضافه شدن یک سفینه جدید واقعا هیجان‌انگیز است. بله یک سفینه کاملا جدید! با توجه به اعلامیه امروز سازندگان این فیلم، یک سفینه جدید برای این قسمت در نظر گرفته شده که با نام U-Wing شناخته می‌شود. مت مارتین (Matt Martin) از لوکاس فیلم ضمن رونمایی از تصویر این سفینه تایید کرد که این سفینه در ماجراجویی‌های بسیاری حضور خواهد داشت.

Rogue-One-Uship

اگر اخبار این قسمت را به‌خوبی دنبال کرده باشید، مطمئنا این سفینه برایتان آشناست چراکه سال قبل این سفینه طی یک تصویر هنری نمایش داده شد. وظیفه اصلی U-Wing پشتیبانی هوایی از نیرو‌های شورشی و حمل سربازان است. همچنین این سفینه قابلیت تیراندازی به دشمنان را در سریعترین زمان ممکن دارد.

به هر حال استفاده از تکنولوژی‌های جدید در این قسمت می‌تواند بحث برانگیز باشد، تکنولوژی‌هایی که در سه‌گانه اصلی وجود نداشتند حالا در قبل از آن قسمت‌‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند! شاید بتوان منهدم شدن آن‌ها را بهانه خوبی برای این موضوع در نظر گرفت.

نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.