درخواست طرفداران مبنی بر کارگردانی The Batman توسط زک اسنایدر

3 February 2017 - 22:00

با این که شخصیت محبوب «بتمن» با بازی بن افلک (Ben Affleck) در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» حضور داشت، اما طرفداران بی‌صبرانه منتظر فیلم مستقل این شخصیت، که در حال حاضر با نام The Batman «بتمن» شناخته می‌گردد، هستند. فیلمی که تا چندی پیش قرار بود توسط خود افلک کارگردانی شود، اما همانطور که مطلع هستید وی خبر از انصراف خود از کارگردانی این پروژه‌ی مورد انتظار داد؛ اگرچه هنوز در کنار ایفای نقش در این فیلم، تهیه‌کنندگی آن را نیز برعهده خواهد داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

از زمانی که خبر عدم کارگردانی «بتمن» توسط افلک منتشر شد، گزینه‌های زیادی برای سکان‌داری این فیلم مطرح شده است که از جمله‌ی آن می‌توان به مت ریوز (Matt Reeves)، که فیلم موفق War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها» را در کارنامه دارد، اشاره کرد.

از سوی دیگر اما، طرفداران این شخصیت، در وب‌سایت Change، اقدام به ایجاد یک درخواست/طومار مبنی بر گماشتن زک اسنایدر (Zack Snyder) از سوی استودیوی برادران وارنر، برای عهده‌دار شدن سکان‌داری این فیلم داده‌اند. همانطور که مطلع هستید، اسنایدر تجربه‌ی کافی بر روی فیلم‌های اقتباسی از کمیک‌بوک‌ها را دارد و آشنایی زیادیش با دنیای ابرقهرمانان DC و به خصوص فضای تاریک شخصیت «بتمن»، موجب راه‌اندازی این درخواست شده است.. درخواست مذکور که مدت مزان کمی از ایجادش می‌گذرد، تاکنون توسط بیش از یک هزار کاربر امضا شده است.

نکته‌ی جالب توجه اما این است که ساخته‌های اخیر اسنایدر پیرامون ابرقهرمانان، از سوی منتقدان و بینندگان با واکنش منفی همراه شده است. موردی که سبب بالارفتن انتظارات از جدیدترین فیلم این جهان سینمایی، یعنی Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز»، شده است؛ چراکه توسط شخصی به غیر از اسنایدر (پتی جنکیز/ Patty Jenkins) کارگردانی شده است.

با این حال اما، کارگردانی این فیلم توسط اسنایدر مشکلات خود را به همراه خواهد داشت؛ چراکه اگر مطلع باشید، وی پس از اتمام ساخت Justice League «لیگ عدالت»، ساخت فیلم The Last Photograph «آخرین تصویر» را آغاز خواهد کرد. بنابراین، باید منتظر واکنش رسمی استودیوی برادران وارنر مبنی بر این درخواست باشیم.

تا پیش از انصراف افلک از کارگردانی The Batman، خبر از اکران این فیلم در سال ۲۰۱۸ میلادی به گوش می‌رسید. موردی که احتمالاً با توجه به این مهم (انصراف کارگردان)، دست خوش تغییراتی خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.