بن ویشاو بیشترین شانس برای بازی در نقش Doctor Who را دارد

3 February 2017 - 23:35

Doctor Who سریال بلند مدتی است که بیش از هر مجموعه سریال دیگری، بازیگرانش تغییر گرده‌اند. البته این موضوع در سریال توضیح داده شده است، دکتر هو این توانایی را دارد که زمانی در شرف مرگ است به شکل دیگری خودش را احیا کند. چندی پیش پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) بیان کرد که او برای آخرین بار در فصل دهم سریال در نقش دکتر هو ظاهر خواهد شد و این موضوع نشان دهند‌ی آن است که بازیگر دیگری باید در ادامه نقش دکتر هو را بازی کند. باید گفت که این بازیگر چهارهمین نفری می‌شود که نقش دکتر هو را بازی می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در چند وقت گذشته شایعات زیادی در این رابطه منتشر شده‌اند و یکی از مهمترین‌ آن‌ها انتخاب یک بازیگر زن آن هم برای اولین بار بود تا در نقش دکتر هو بازی کندY اما طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، بن ویشاو (Ben Whishaw) بیشترین شانس را برای بازی در نقش دکتر هو دارد. بن ویشاو در بالای لیست کمپانی ولیلم هیل (William Hill) قرار دارد که یک کمپانی شرط بندی، بورس اوراق بهادار و شرکت سهامی عام محسوب می‌شود. دیگر افرادی برای بازی در نقش دکتر هو مدنظر هستند شامل روپرت گرینت (Rupert Grint) و بیلی پایپر (Billie Piper) هستند.

البته این موضوع نشان دهنده‌ی این نیست که حضور بن ویشاو در نقش دکتر هو حتمی است؛ اما حالا نام بن ویشاو که برای بازی در فیلم Spectre «شبح» معروف شد بر روی زبان‌ها افتاده است. از طرف دیگر بازیگر زن برای بازی در نقش دکتر هو چیزی است که طرفداران برای چندین سال منتظر آن هستند و احتمال رخ دادن آن توسط پیتر کاپالدی نیز تایید شده است و تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که شما را از اخباری که در آینده از سریال منتشر می‌شوند آگاه سازیم.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.