لوگوی «جامعه عدالت‌طلبان آمریکا» در سریال Legends of Tomorrow منتشر شد

6 August 2016 - 18:00

کارگردان و تهیه کننده Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» لوگوی جدید این سری را منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در پایان فصل اول سریال افسانه‌های فردا (The Legends Of Tomorrow) شاهد این بودیم که بسیاری از شخصیت‌ها از سریال خارج شدند. با کشته شدن شخصیت‌هایی همچون لئونارد اسنارد/کاپتان سرد (Leonard Snart/Captain Cold)، وندال بزرگ (Big Vandal) و خارج شدن موقت کندرا (Kendra) و کارتر(Carter) از داستان فیلم فصل ۲ فضای خالی برای ورود شخصیت‌های جدید پیداکرده است. یکی از آن شخصیت‌ها می‌تواند مرد ساعتی/رکس تایلر (Rex Tyler/Hourman) باشد که از اعضای «جامعه عدالت‌طلبان آمریکا» (Justice Society of America) است. آن‌ها از زمان آینده به گذشته فرستاده می‌شوند تا قهرمانان داستان را از مرگ حتمی نجات دهند. در معرفی افسانه‌های فردا باید بگوییم این سریال داستان تعدادی از قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها در دنیای DC را روایت می‌کند و فصل اول آن با استقبال تماشاگران سال گذشته در شبکه‌ی CW پخش شد. حال با اضافه شدن شخصیت‌هایی همچون مرد ساعتی (با بازی پاتریک جی آدامس)، ویکسن (با بازی میسی ریچاردسون) و شهروند آهنی (با بازی نیک زنو) می‌توان انتظار فصل دومی متفاوت داشت که در اوایل دهه ۴۰ میلادی اتفاق می‌افتد.

تهیه‌کننده و خالق این سریال مارک گوگنهایم همانند طرفداران منتظر پخش شدن فصل دوم سریال است. او حتی عکس جدیدی از لوگوی جامعه عدالت آمریکا در توئیتر خود منتشر کرده است. این لوگو کمی متفاوت با نسخه‌ی اصلی است اما همچنان حس نوستالژیک مدل اصلی را ارائه می‌دهد. می‌توانید این لوگوی جدید را در زیر مشاهده کنید:

۱۲۱۲۱۲۱۲

ما از همین‌ الان می‌دانیم که دیگر همانند فصل اول شاهد روبه‌رویی با صرفاً یک ضدقهرمان (لژیون جهنمی) نیستیم. در این فصل شاهد حضور ضدقهرمان‌هایی همچون دیمین دارک (با بازی نیل مکدانا) فلش معکوس (با بازی مت لتشر) و مالکوم مرلین (جان بارومن) و لئونارد اسنارت (با بازی ونتورث میلر) خواهیم بود. دو شخصیت آخر نامبرده شده همچنان در کراس‌‌اور با سری Arrow در شروع فصل جدید آن خواهند بود.

در طی کامیک کان سن دیگو شاهد پخش شدن تریلر جدیدی از افسانه‌های فردا بودیم که در طی آن تماشاگران فرصت آشنا شدن با شهروند آهنی و رویارویی وی با قاتل خواهرش دیمین دارک را پیدا کردند. بی‌شک بزرگ‌ترین سؤال برای همگان این است که آیا این سریال با سریال The Flash که به‌زودی فصل سه آن شروع خواهد شد هم کراس‌اور خواهد داشت یا نه و هم اینکه چه تعداد از شخصیت‌های جامعه عدالت آمریکا در Arrow حضور خواهند داشت. ما حضور شخصیت‌های لیگ عدالت آمریکا در هر سه سریال را دیده‌ایم و حال با مرکزیت کراس‌اورها با Supergirl «سوپرگرل» احتمالات مختلف پیرامون لیگ عدالت آمریکا امیدوارکننده به نظر می‌رسند.

فصل سوم فلش سه‌شنبه ۴ اکتبر ساعت ۸ به‌وقت محلی به نمایش درخواهد آمد. درحالی‌که فصل پنجم پیکان در ساعت مشابه اما ۴ شنبه ۵ اکتبر پخش می‌شود.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • batman says:

    کلا هدف از فصل اول به گند کشیدن نظریات جهانی مکان زمان بود که سریال دقیقا در جهت مخالف این نظریه ها پیش میرفت یجوریم در مورد شعاع زمانی حرف میزدن که شعور بینندرو زیر سوال میبرد خدا کنه فصل دوم تو سفر در زمانش یکم با این نظریات مکان-زمان پیش بره