نخستین تصویر شخصیت شرور LEGO Ninjago Movie منتشر شد

5 February 2017 - 16:00

اگرچه عده‌ای در خصوص موفقیت فیلم‌هایی که بر اساس اسباب بازی‌های لگویی ساخته می‌شوند، شک و تردید داشتند، اما تیم فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) به این شک و تردیدها خاتمه دادند و تحسین منتقدان و بینندگان را بدست آوردند؛ نخستین ساخته‌ی آن‌ها در این زمینه، The LEGO Movie «فیلم لگو»، با بودجه‌ای ۶۰ میلیون دلاری بیش از ۴۶۹ میلیون دلار از گیشه‌های سراسر جهان بدست آورد و راه را برای دنباله‌های آن باز کرد. استودیوی برادران وارنر، در پی کسب این موفقیت، به معرفی جهان سینمایی لگویی پرداخت و از دو نسخه‌ی فرعی این سری به نام‌های The LEGO Batman Movie «فیلم بتمن لگویی» و The LEGO Ninjago Movie «فیلم نینجاگو لگویی» رونمایی کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

از آنجایی که فیلم The LEGO Batman Movie کمتر از یک هفته‌ی دیگر اکران خواهد شد، استودیوی مذکور، تبلیغات The LEGO Ninjago Movie را آغاز کرده است؛ محتمل است که تا چند هفته‌ی دیگر نخستین تریلر آن را ببینیم، اما پیش از آن، تصویری از شخصیت شرور این فیلم منتشر شده است. این تصویر را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

#۲۷-۲LEGO-Ninjago-Lord-Garmadon

USA Today Life در توییتر خود تصویری از شخصیت شرور فیلم مورد بحث را منتشر کرده است و خبر از نشر جزئیات بیشتری از این فیلم در روزهای آینده داده است؛ شخصیت شرور The LEGO Ninjago Movie، لرد گارمادون (Lord Garmadon) نام دارد. از جمله صداپیشگان این فیلم می‌توان به دیو فرانکو در نقش Lloyd، مایکل پنا در نقش کای، فرد آرمیسن در نقش کول، کومایل نانجیانی در نقش جی، زک وودز در نقش زِین، اَبی جاکوبسون در نقش نیا، جکی چان در نقش سنسی وو و اولیویا مان در نقش کوکو اشاره کرد.

در این فیلم شاهد مبارزه‌ی Lloyd و دوستانش با یکی از شرورترین شخصیت‌ها، یعنی لرد گارمادون هستیم که از قضا پدر LIoyd نیز هست.

فیلم The LEGO Ninjago Movie از روز جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی) اکران گسترده‌ی خود را آغاز خواهد کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.