احتمال ساخت دنباله‌ی Split تشدید یافت

5 February 2017 - 17:00

ام نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) با ساخت و اکران فیلم Split «تقسیم» بازگشت خوبی به عرصه‌ی کارگردانی و سینما داشت. این فیلم که اکران خود را از اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز کرده است با بودجه‌ای ۹ میلیون دلاری تاکنون موفق به کسب ۱۱۲٫۵ میلیون دلار از گیشه‌های سراسر جهان شده است. موفقیت بی چون‌وچرای این فیلم، راه را برای دنباله‌های آن باز کرده و اینطور که پیداست، شیامالان خود را برای این مهم آماده می‌کند. با سینما گیمفا همراه باشید.

  • ادامه‌ی متن ممکن است بخش‌هایی از فیلم «تقسیم» را لو دهد.

مخاطبان بی‌صبرانه منتظر دنباله‌ی این فیلم هستند چراکه پایان «تقسیم» نشان دهنده‌ی این نکته بود که این فیلم در دنیای فیلم دیگر این کارگردان یعنی The Sixth Sense «حس ششم» اتفاق می‌افتد و شاهد حضور دیوید دان (David Dunn) با بازی بروس ویلیس (Bruce Willis) در انتهای آن بودیم. حال، طبیعتاً طرفدارانی که مشتاقانه منتظر تقابل دان با «دیو» بر پرده‌ی سینماها هستند، با دانستن این نکته که شیامالان به سختی در حال کار بر روی فیلمنامه‌ی خود است، خوشحال خواهند شد.

شایامان در توییتر رسمی خود خبر از آغاز نگارش فیلمنامه‌ی جدیدش داد و اگرچه به طور مشخص موضوع آن را بیان نکرد، اما اشاراتی به دنباله‌ی «تقسیم» داشته است:

من ۱۱ صفحه از طرح کلی فیلم بعدی‌ام را در کیفم دارم. نمی‌توانم به شما بگویم که [آن] چه چیزی است اما اگر «تقسیم» را دیده باشید…

فیلم «تقسیم» روایتگر شخصی به نام کوین با هنرنمای جیمز مک‌آووی (James McAvoy)  که ۲۳ شخصیت متفاوت دارد و ۳ دختر را ربوده است. به عقیده‌ی اکثر منتقدان، این فیلم که هم‌اکنون در سینماها به نمایش درمی‌آید، بازگشتی شکوه‌مندانه به دوران اوج شیامالان محسوب می‌گردد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.