نیکول کیدمن در حال مذاکره با DC برای بازی در نقش مادر Aquaman است

6 February 2017 - 09:00

به نظر می‌رسد می‌توانیم در مورد دنیای سینماتیک DC از این ضرب‌المثل به خوبی استفاده کنیم: خدا گر ببندد ز حکمت دری، به رحمت گشاید در دیگری. اخیرا شاهد انتشار خبری مبنی بر جدایی بن افلک (Ben Affleck) از پروژه فیلم سولوی بتمن به عنوان کارگردان بودیم که نمی‌توان آن را خبری خوب قلمداد کرد اما به تازگی اخباری خوب پیرامون فیلم Aquaman به کارگردانی جیمز وان (James Wan) منتشر شده‌است. کمی پس از خبر جدایی افلک، مشخص شد که بازیگر نقش بلک مانتا انتخاب شده‌است و حال نیز بازیگری جدید به به این جمع اضافه خواهد شد، بازیگری که با نگاه به دوران کاری او می‌توانیم مطمئن باشیم که این همکاری در صورت نهایی شدن، خبری خوب برای به طور کلی دنیای سینماتیک DC است. با سینماگیمفا همراه باشید.

جیسون موموا (Jason Momoa) نقش خدای اقیانوس‌ها، آرتور کوری را در این فیلم ایفا خواهد کرد و در کنار او امبر هرد (Amber Heard) نقش اصلی زن، میرا را خواهد داشت و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) نقش کینه جوی اصلی او، ارباب اقیانوس (Ocean Master) را ایفا می‌کند. حال به نظر می‌رسد استودیوی برادران وارنر و وان نظر خود را بر روی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) قرار داده‌اند تا نقش زنی را بازی کند که داستان به طور کلی از او آغاز می‌شود: مادر آرتور کوری، ملکه آتلانا.

این اخبار که توسط هالیوود ریپورتر منتشر شده‌است، نشان می‌دهد که کیدمن در مراحل اولیه مذاکره برای قبول کردن این نقش قرار دارد چرا که او از همان مراحل آغازین ساخت فیلم، بازیگر مد نظر وان بوده‌است و حال استودیو این مذاکرات را به صورت رسمی تایید کرده‌است. این برای اولین بار نیست که نام کیدمن برای بازی در نقش‌های بزرگ در دنیای DC مطرح می‌شود. این بار نقش مورد نظر به مراتب روشن‌تر است، جایی که به هر حال داستان مربوط به شاهزاده اقیانوس نیازمند نمایشی هرچند کوتاه از والدین او است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.