پوستر و اطلاعات جدیدی از فصل دوم Attack on Titan منتشر شد

8 February 2017 - 20:00

تقریباً به پخش فصل دوم انیمه‌ی بسیار زیبا و محبوب Attack On Titan «حمله به تایتان» نزدیک شده‌ایم. با نزدیک شدن به تاریخ پخش فصل دوم این انیمه‌ی سریالی، اخبار و اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی خبر همراه باشید.

با وجودی که هنوز تاریخ دقیق پخش فصل دوم انیمه Attack on Titan در آمریکا مشخص نشده است، اما طرفداران این مجموعه در ژاپن می‌توانند از ماه آوریل دوباره به تماشای این اثر دوست‌داشتنی مشغول شوند. نخستین تریلر منتشر شده از فصل دوم این انیمه که چندی پیش منتشر شد، توانست دوباره هیجان طرفداران را به اوج برساند. در این تریلر می‌توانستیم دوباره شخصیت‌های آشنای سری، تایتان‌ها و همچنین لحظات اکشن بسیار زیبا را مشاهده کنیم. البته فصل دوم انیمه Attack on Titan تنها خبر مهم اخیر در رابطه با این سری نبوده است. مدتی پیش به صورت رسمی اعلام شد که فیلمی از این مجموعه ساخته خواهد شد.

اکنون با نزدیک شدن به تاریخ پخش فصل جدید این انیمه‌ی سریالی، خلاصه و توضیحاتی از آن منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ را بخوانید:

Eren Jaeger [شخصیت اصلی داستان] سوگند خورده است که تمامی تایتان‌ها را از بین ببرد؛ اما در نبردی برای زندگی خودش زخم او باعث شد تا به چیزی تبدیل شود که از آن بیش‌ترین تنفر را دارد. او با قدرت‌های جدیدش برای آزادی بشریت در مقابل تهدید هیولاها مبارزه خواهد کرد. پس از پیروزی تلخ‌ و شیرین او در مقابل تایتان زن، ارن لحظه‌ای فرصت استراحت نداشته است و نبرد برای نجات بشریت ادامه خواهد داشت.

همچنین پوستر جدید و زیبایی از فصل دوم انیمه‌ی Attack On Titan «حمله به تایتان» منتشر شده است که می‌توانید آن را در پایین مشاهده کنید.

Attack-on-Titan-Season-2-Poster-2

فصل دوم انیمه سریالی Attack on Titan از ۱ آوریل ۲۰۱۷ در ژاپن شروع به پخش خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار فصل دوم این انیمه‌ برای سایر نقاط مشخص نشده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.