لیست نام و خلاصه برخی از قسمت‌های نیم فصل دوم The Walking Dead منتشر شد

8 February 2017 - 21:00

سریال The Walking Dead قرار است پس از وقفه دو ماهه خود، به زودی به برنامه پخش شبکه AMC بازگردد. بحث‌ها و گفتگوهای بسیاری پیرامون اتفاقات نیم فصل آغازین و بازخوردهای آن در بین طرفدارن به وجود آمد که به طور مکرر شاهد شکل‌گیری آنها در این مدت بودیم. بحث‌هایی مانند علل و چرایی کاهش بینندگان سریال به طور بی‌سابقه و اینکه چگونه سریال می‌تواند به دوران اوج خود بازگردد. اخیرا تصاویر و ویدیوهای متفاوتی از بازیگران سریال منتشر شده‌ و مصاحبه‌های بسیاری با افراد دخیل در ساخت آن صورت گرفته‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

تمام این موضوعات به کنار، برای بسیاری سوالات مطرح در حال حاضر به شرح زیرند: پس از ملاقات نهایی ریک و ازکیل چه اتفاقی خواهد افتاد؟ گروه اوشن‌ساید چگونه وارد این معادله خواهد شد؟ آیا گروه نجواگران را در این فصل ملاقات خواهیم کرد؟ آیا کارول بالاخره شرایط کنونی خود را کنار گذاشته و به مبارزه با نیگان خواهد پرداخت؟

طبق خبر جدید منتشر شده توسط وبسایت SpoilerTV، جزئیاتی از قسمت‌های پیش روی این فصل در قالب عنوان قسمت‌ها و خلاصه‌هایی از داستان آنها پیش روی ما قرار دارد. اطلاعات منتشر شده هرچند اندک، ولی به حد کافی نیاز موجود را برطرف می‌کنند:

قسمت دهم: بهترین دوستان جدید

در جستجویشان برای یکی از اعضای گم شده‌ی آلکساندریا ریک و افرادش با گروهی عجیب رو به رو می‌شوند، گروهی که مشابهی به اعضای آن را تا به اکنون ندیده‌اند.

قسمت یازدهم: دشمنان و مصیبت‌ها

یکی از اعضای آلکساندریا به این موضوع پی می‌برد که به منظور پیروزی، آنها باید دنیای مرموز، گیج کننده و ترسناک ناجیان را از درون جهت دهی کنند.

قسمت دوازدهم: بگو آره

گروه در تلاش برای پیدا کردن مواد مورد نیاز به بیرون رفته‌اند؛ همزمان در آلکساندریا می‌بایست تصمیمی حیاتی گرفته‌شود.

قسمت سیزدهم: من را اینجا دفن کن

هنگامی که اعضای کینگدام طبق روتین همیشگی برای تحویل دادن اجناس به ناجیان با آنها ملاقات می‌کنند، اوضاع همانند گذشته همانطور که انتظار می‌رفت خوب به پیش نمی‌رود.

قسمت جدید سریال The Walking Dead در تاریخ ۲۴ بهمن از شبکه AMC پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.