مک‌گرگور در فصل جدید فارگو نقش برادرانی غیر دوقلو را ایفا خواهد کرد

9 February 2017 - 15:00

فصل سوم سریال فارگو تا به اکنون توانسته‌است مجموعه خوبی از بازیگران را به خدمت بگیرد که در راس آنها بازیگر سینما ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) قرار دارد. وقتی این موضوع به صورت رسمی تایید شد که مک‌‌گرگور به جای یک نقش دو نقش را به طور همزمان بازی خواهد کرد، طرفداران حتی بیش از پیش در مورد فصل پیش رو هیجان زده شدند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در ابتدا گمان می‌رفت که مک‌گرگور نقش دو قلو را در این فصل بر عهده داشته‌باشد، و معمولا نیز وقتی بازیگر در یک سریال یا فیلم دو نقش را بازی می‌کند این حدس محتمل‌ترین آنها است، اما در این مورد حدس مذکور چندان دقیق نیست. نقش دوگانه مک‌گرگور به احتمال زیاد از دیدگاه تکنیکی جالب‌تر و چالش برانگیزتر خواهد بود.

مک‌گرگور در گفتگوی اخیر خود با Digital Spy، به این موضوع اشاره کرد که در این فصل از سریال فارگو، او به جای بازی در نقش دوقلوها، نقش دو برادر غیر دوقلو را بازی خواهد کرد. این برادران که ری و امیت نام دارند، از نظر قطبی دقیقا در روبروی هم قرار دارند: امیت فردی موفق و بیزنس‌منی مطرح است و در مقابل ری شخصیتی ضعیف، بازنده و نفرت‌انگیز دارد. مک‌گرگور به منظور رسیدن به حال ایده‌آل برای بازی در این دو نقش، می‌بایستی در زمینه گریم و البته تون صدا وقت بیشتری را صرف کند:

من به طور همزمان نقش دو برادر را بازی می‌کنم و در نتیجه آن، زمان بیشتری را در گریم و آرایش صرف خواهم کرد. آنها از نظر ظاهر کاملا متفاوت خواهند بود چون دوقلو نیستند. من در هنگام اجرای نقش آنها باید از دو صدای متفاوت نیز استفاده کنم که این خود چالشی بزرگ است. اما به واقع از آن لذت می‌برم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.