احتمال حضور برد پیت در فیلم علمی تخیلی Ad Astra

9 February 2017 - 16:00

کمپانی پارامونت پیکچرز اخیراً اکران فیلم World War Z 2 را از برنامه اکران خود کنار گذاشته، حرکتی که پرسش‌های بسیاری را در این باره به وجود آورده است. برخلاف حذف این فیلم از برنامه اکران، پارامونت و Plan B به کار روی WWZ 2 به این امید ادامه خواهند داد که دیوید فینچر مسئولیت آن را قبول کند. قرار بود برد پیت نقشش به‌عنوان مامور سابق سازمان ملل، گری لین، را در سری بعدی World War Z دوباره بازی کند. اما در اینجا این پرسش مطرح می‌شود: حالا که پیت سرش خلوت شده، می‌خواهد چکار کند؟ در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

یک گزینه احتمالی، فیلم Ad Astra است که ممکن است پیت در آن حضور یابد. Ad Astra (کلمه لاتین به معنی برای ستارگان و بخشی از شعار کانساس است که ممکن است اشاره بر مکان و زمان فیلم هم داشته باشد) این فیلم حماسی و علمی-تخیلی است و نگاه آینده نگرانه ای دارد که قرار است جیمز گری آن را کارگردانی کند و فیلم نامه آن با کمک اتان گروس نوشته شده است.


شایعاتی بر سر زبان‌ها افتاده مبنی بر اینکه Ad Astra توسط کمپانی New Regency انتخاب شده، باید بگوییم که کمپانی تولید فیلم برد پیت، Plan B، در حال حاضر با این شرکت تعامل دارد و این مسئله می‌تواند عامل حضور پیت در این فیلم باشد. منابع سایت خبری Deadline اعلام کردند که قرار است این پروژه برای پایین نگه داشتن بودجه این کمپانی ساخته شود و تولید خود را از تابستان امسال آغاز خواهد کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.