اما واتسون از احساسش درباره بازی در Beauty And The Beast می‌گوید

7 February 2017 - 23:00

در فرهنگ عامیانه تنها چند کاراکتر بزرگ در مقابل شاهزاده‌های دیزنی وجود دارند. هرچند تعداد زیادی از این کاراکترها هرگز به تصویر کشیده نشده‌اند. اما واتسون اولین فردی است که نقش Belle را به‌عنوان یک کاراکتر لایو اکشن بازی می‌کند. فشار روی چنین نقشی خیلی او را تحت تأثیر قرار نداده است. این بازیگر به خوبی می‌داند که بیشتر مردم از این کاراکتر و Beauty and the Beast (دیو و دلبر) جدید چه انتظاری دارند. اگرچه به نظر می‌رسد واتسون خودش هم یکی از این افراد است که سطح انتظارش از این نقش و فیلم بسیار بالا است. با سینماگیمفا همراه باشید.

 

فشار کار خیلی بالا است. من این فیلم را خیلی دوست دارم. نمی‌خواهم نقشم خراب شود! این نقش برای من خیلی ارزش دارد.

اینها حرفهای اما واتسون در مصاحبه پشت صحنه فیلم با کانال دیزنی است. از او پرسیده شد احساسش درباره بازی در این نقش چیست؟ جای تعجب ندارد که او می‌گوید فشار کار خیلی بالا است. جدا از اینکه Beauty and the Beast به نوبه‌ی خود داستان بسیار مشهوری است، این افسانه‌ی لایو اکشن دیزنی اولین فیلمی خواهد بود که جا پای نسخه اصلی فیلم گذاشته و کاملا موزیکال است. ساخت فیلم‌های لایو اکشن قبلی مانند Maleficient و The Jungle Book نیز نفس گیر بوده اما این فیلم‌ها هیچ وقت سعی نکردند نسخه انیمیشنی‌شان را دقیقاً بازسازی کنند. Beauty and the Beast نسخه‌ای از فیلم انیمیشنی است که نامزد اسکار برای بهترین فیلم شد و سعی دارد اگر عالی نشد لااقل در حد خوب ظاهر شود.

شواهد حاکی از این هستند که واتسون خودش هم طرفدار این فیلم است. او می‌خواهد بازی‌اش خوب باشد نه چون کارش این است بلکه به‌عنوان یک طرفدار می‌فهمد این نقش برای تمامی طرفداران چه معنی دارد. او به خوبی می‌داند که بازی‌اش مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر خوب بازی نکند طرفداران فیلم‌های دیزنی ناراحت می‌شوند.

منبع: Cinemablend

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.