جرج آر.آر. مارتین داستان دیگری از Game Of Thrones را منتشر خواهد کرد

31 January 2017 - 11:00

مدت زیادی از انتشار رمان‌های A Song of Ice and Fire (ترانه یخ و آتش) نوشته جرج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) می‌گذرد. طرفداران این رمان‌ها معتقدند این رمان نویس برجسته باید بخش دیگری به مجموعه داستانی خود اضافه کند، هرچند سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) که از شبکه HBO پخش شده، از خط زمانی این کتاب‌ها فراتر رفته است. طرفداران این رمان‌ها همیشه خواستار داستانی درباره وستروس بودند زیرا مارتین از سال ۲۰۱۱ کتاب جدیدی منتشر نکرده است. اکنون معلوم شده که داستان دیگری از Game Of Thrones توسط جرج آر.آر. مارتین در راه است و این داستان جدید، The Winds of Winter (بادهای زمستان) نمی‌باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت آمازون نام کتاب جدیدی تحت عنوان Book of Swords (کتاب شمشیرها) را در لیست پیش فروش خود قرار داده است. اما ارتباط این کتاب با Game Of Thrones چیست؟ جرج آر.آر. مارتین داستانی در این رمان نوشته که در دنیای وستروس اتفاق می افتد. از آنجایی که هیچ زمان انتشار مشخصی برای کتاب بادهای زمستان اعلام نگردیده، این احتمال وجود دارد که این داستان تنها کتاب جدید مارتین در سال ۲۰۱۷ باشد. توصیف این کتاب بدین گونه است که:

این کتاب مجموعه‌ای از ۱۵ داستان اورجینال از عصر طلایی دوران فانتزی شمشیر و جادوگری است که شامل یک داستان جدید از مارتین بر مبنای دنیای “بازی تاج و تخت” است!

این خبر خوشحال کننده‌ای است که بعد از ۵ سال انتظار کار جدیدی از جرج مارتین شاهد خواهیم بود. با وجود اینکه وی بیشتر وقتش را صرف رمان‌های مفصل و طولانی می‌کند، به نظر نمی‌رسد خیلی به خواسته‌های طرفدارانش توجه داشته باشد. درحالی‌که سریال تلوزیونی Game Of Thrones از همان اوایل پخش در سال ۲۰۱۱ به موفقیت بزرگی دست یافته، محبوبیت کتاب‌های این مجموعه بیشتر می‌باشد.

سریال Game Of Thrones تابستان ۲۰۱۷ به پخش تلوزیونی باز خواهد گشت. باید منتظر ماند و دید آیا رویدادهای آمده در کتاب متفاوت از نمایش تلوزیونی آن هستند یا خیر.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.