در تریلر فیلم جدید iBoy تلفن های هوشمند ابرقدرت می شوند

13 January 2017 - 21:00

در فیلم جدید شبکه Netflix تحت عنوان iBoy که فرد باهوشی به قدرت‌های ویژه‌ای دست می‌یابد و آن ها را برای نبرد علیه جرایم سایبری استفاده می‌کند، ممکن است نمونه داستانی باشد که بارها آن را شنیده‌اید؛ اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا سوپرمن هم می توانست در پیامک ها اخلال ایجاد کند؟ یا اینکه بتمن می توانست سرورهای مخفی کامپیوترها را هک کند؟ آیا سوپرمن هم لهجه شیرین بریتانیایی داشت؟ پاسخ تمامی این سوال‌ها نه است. هرچند تمامی این ها در قالب فیلم اکشن جدیدی در ۲۷ ژانویه در شبکه Netflix نشان داده می‌شوند. با سینماگیمفا همراه باشید.

نوجوان خجالتی به نام تام (با بازی بیل میلنر بازیگر نقش مگنتو جوان در فیلم X-Men: First Class) دانش آموز متوسطی است که وقتی به لوسی (میسی ویلیامز بازیگر مشهور سریال Game of Thrones) خوش چهره فکر نمی کند، وقتش را پای کامپیوتر تلف می کند. اما وقتی هر دو آن‌ها از حمله وحشیانه اعضای گروه خلافکار تکنولوژی محلی جان سالم به در می‌برند، تام کاملا تغییر می‌کند. نوعی گلوله پیشرفته بخش حیاتی مغز تام را سوراخ کرده و این باعث می‌شود تام تمامی مهارت‌ها و توانایی‌های یک تلفن هوشمند (اسمارت فون) را به دست آورد.

با اینکه توانایی دیدن تماس های تلفنی و شنیدن مکالمات افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند از فاصله دور قدرت خاصی نیست؛ تام راهی پیدا می‌کند تا از قدرتش برای خلاص شدن از شر جرایم اینترنتی استفاده کند. به نظر می‌رسد توانایی شگرف وی باعث می‌شود بتواند از راه دور ماشین‌ها را منفجر کند. این تریلر روشی برای جذاب کردن این فیلم پرهیجان است، به این امید که عامل کنجکاوی به تنهایی بتواند مردم را جذب کند در حالی که ۹۵٪ از فیلم در شب فیلم‌برداری شده و حالت رمز و راز دارد. با وجود اینکه iBoy تیره‌ترین فیلم شبکه Netflix نیست، می‌توان آن را در شمار فیلم های کمی روشن قرار داد. شما می‌توانید تریلر این اثر را از پایین مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

 

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.