اپل به هالیوود قدم می‌گذارد

14 January 2017 - 23:00

خوشبختی یعنی این خبر را با موبایل، کامپیوتر یا تبلت اپل (Apple) بخوانید. یا وقتی سرکار می‌روید به موزیکی گوش کنید که از استور موزیک iTune دانلود کرده‌اید. اگر آدمی هستید که از مسخره شدن هراسی ندارید، ممکن است همین الان یک اپل واچ پوشیده باشید. تأثیر عظیم تکنولوژی را در ابعاد وسیعی از زندگی واقعی می‌توان مشاهده کرد. همانطور که می دانیم اپل در شکوفایی teledildonics نقش داشته، و اکنون برنامه‌هایی برای حضو در عرصه دیگری دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

جریان تصویری حرکت عظیم و جدیدی است و غاز طلایی که سرمایه شش میلیارد دلاری برای Netflix به همراه داشته است و اپل می خواهد در این زمینه نقشی داشته باشد. مجله وال استریت امروز صبح این خبر را منتشر کرد که تا پایان سال ۲۰۱۷، شرکت اپل ویدئوهای اورجینال را با حق اشتراک در قالب یک مجموعه جزء خدمات موزیک اپل قرار می‌دهد. این مجله از حضور اپل در مجموعه‌های تلوزیونی و بازار فیلم‌های بلند خبر داد، اگرچه هیچ پروژه‌ای تا سالهای آتی در دست اجرا نخواهد بود. این خبر تصمیم مهم اپل برای خرید مجموعه ویدئوهای طولانی “گردش با ماشین” است که توسط برنامه میزگرد جیمز کوردن (James Corden) به محبوبیت دست یافت. این می‌تواند بخشی از پیشنهادات اصلی باشد هرچند انعکاس این خبر فراتر از این‌هاست.

WSJ (مجله وال استریت) نوشت که اپل خیلی به رقابت با مجموعه‌های گسترده‌ ویدئویی موجود که توسط Netflix یا Amazon پیشنهاد شدند امید ندارد و بیشتر معتقد است که کمک ویدوئویی، موزیک اپل را در مرز Spotify و دیگر خدمات اشتراک موزیک قرار می‌دهد. در ماه‌های آینده این گزینه می‌تواند باعث تغییر گسترده‌تری گردد. اگر این اتفاق رخ دهد، جریان موزیک و ویدئو یکی پس از دیگری شکوفا می‌شوند. اتفاقات عجیبی در انتظار Silicon Valley هستند.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.