ساخت John Wick 3 حتمی نیست

10 February 2017 - 23:00

وقتی کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) در سال ۲۰۱۴ فیلم John Wick «جان ویک» را اکران کرد؛ امیدوار بود که این فیلم بتواند آنقدر موفق عمل کند تا دنباله‌ای نیز برایش ساخته شود. فیلم John Wick «جان ویک» توانست بازخوردهای خوبی از منتقدین کسب کند و بازگشتی عالی برای ستاره‌ی فیلم‌های The Matrix «ماتریکس»، کیانو ریوز (Keanu Reeves)، بود. فیلم  John Wick با بودجه‌ی ساخت ۲۰ میلیون دلاری خود توانست ۸۶ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته باشد و ۲۰ میلیون دلار هم فروش فیزیکی خود کسب کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

از آنجایی که John Wick: Chapter 2 یکی از مورد انتظار ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ بود و توانسته است به متای خوب ۷۵ دست یابد، انتظار ساخت فیلم سوم در این فرانچایز وجود دارد، ولی هنوز زود است که بخوهیم درباره‌ی فیلم سوم صحبت کنیم. احتمالا John Wick: Chapter 2 آخر هفته موفقی در باکس آفیس خواهد داشت؛ اما کارگردان فیلم ،چد استاهلسکی (Chad Stahelski)، گفته است که ساخته شدن فیلم سوم ۱۰۰ درصد به طور رسمی تایید نشده است. او در آخرین مصاحبه‌ای که داشته است بیان کرد:

می‌توانم این را بگویم که از  ما خواسته شده است تا درباره‌ی John Wick 3 فکر کنیم. هنوز هیچ چیز خاصی در مورد فیلم سوم وجود ندارد.

این سوال از من پرسیده شده است: ما مایل به ساخت فیلم دیگری هستیم، آیا دوست داری تا یک فیلم جان ویک دیگر بسازی؟ می‌توانم به شما بگویم که من به شخصه دوست دارم بر روی یک فیلم دیگر درباره‌ی جان ویک کار کنم.

کمپانی لاینزگیت که بر روی فیلم‌هایی مانند Twilight «گرگ و میش»، The Hunger Games و Divergent نیز کار کرده است برای نشان دادن چراغ سبز برای ساخت فیلم سوم جان ویک باید صبر کند تا اعداد باکس آفیس این هفته مشخص شوند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.