اطلاعات جدیدی از X-Men: Supernova بدست آمد

11 February 2017 - 09:00

آینده‌ی خوبی برای سری محبوب و موفق مردان ایکس (X-Men) در پرده‌ی سینماها متصور شده است؛ ماه بعد اکران فیلم Logan «لوگان» با حضور شخصیت وولورین (Wolverine) آغاز خواهد شد و پس از آن نیز فیلم‌های دیگری از این سری نظیر Deadpool 2 «ددپول ۲» و X-Men: New Mutants «مردان ایکس: میوتنت‌های جدید» به پرده‌های سینما راه خواهند یافت. احتمال ساخت فیلم‌هایی بر اساس X-Force و Gambit «گمبیت» نیز بسیار زیاد است. با این حال، با وجود اینکه تنها ۹ ماه از اکران فیلم X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» گذشته است، اما اینک، اطلاعات جدیدی از دنباله‌ی رسمی این سری بدست آمده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

با اینکه فیلم «مردان ایکس: آخرالزمان» با واکنش منفی منتقدان و بینندگان همراه شد و شرایط را برای دنباله‌های بعدی آن سخت کرده است اما چندی پیش شاهد انتشار شایعات زیادی در خصوص دنباله‌ی رسمی آن بودیم. گفته می‌شود این دنباله با نام X-Men: Supernova «مردان ایکس: ابرنواختر» شناخته می‌شود و بر شخصیت جین گری (Jean Grey) با بازی سوفی ترنر (Sophie Turner) تمرکز دارد. اخیراً My Entertainment World اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر کرده است؛ طبق این اطلاعات، فیلمبرداری فیلم مورد بحث از روز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ (۱۵ ژوئن ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد.

داستان این فیلم نیز در خصوص بدست آوردن قدرت‌های فوق‌العاده و غیرقابل کنترل شخصیت جین گری است؛ پروفسور چارلز خاویر و دیگر اعضای مردان ایکس که مبارزات بسیاری را تجربه کرده‌اند و با دشمنان قدرتمندی دست و پنجه نرم کرده‌اند، اینبار باید با یکی از هم‌پیمانان قدیمی خود مبارزه کنند و دنیا را از قدرت ویرانگر او نجات دهند.

گفته می‌شود داستان این فیلم در دهه‌ی نود میلادی جریان خواهد داشت و شاهد دوران کلاسیک مردان ایکس خواهیم بود؛ بازه‌ی زمانی که اکثر کمیک‌های این سری در آن به وقوع پیوسته‌اند و انیمیشن این سری نیز در این زمان جریان داشته است.

شایان ذکر است که پیش از این گفته شده بود که ساخت این فیلم از ماه می ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد؛ عمده دلیل این تاخیر، یافتن شخصی مناسب برای کارگردانی این پروژه است چراکه برایان سینگر در گذشته اعلام کرده بود که دیگر تمایلی به کارگردانی فیلمی از این سری ندارد.

Production Weekly که نخستین منبعی است که نام این فیلم را پیش از اعلام رسمی، لو داده است اعلام کرده که اسم رمز این پروژه در استودیوی فاکس، Teen Spirit «روح نوجوان» است و با نام Dark Phoenix «ققنوس سیاه» نیز شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که تمام اطلاعات منتشر شده، هنوز رسماً تائید نشده‌اند و احتمال مغایرت آن با نسخه‌ی نهایی دنباله‌ی اصلی این سری نیز وجود دارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.