ابراز تمایل لنا هدی به ایفای نقش زن‌گربه‌ای در دنیای سینمایی DC

11 February 2017 - 11:00

به نظر می‌رسد که لنا هدی (Lena Headey) پس از چند سال ایفای نقش در سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج‌وتخت» در قالب شخصیتی بی‌رحم و دیوانه، تمایل دارد نقش شخصیتی ابرقهرمان را ایفا کند. وی در جریان یک گفت‌وگوی توییتری از تمایلش برای ایفای نقش شخصیت Catwoman «زن‌گربه‌ای» در دنیای سینمایی DC پرده برداشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

استودیوی DC چندی پیش خبر از ساخت فیلم Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» به کارگردانی دیوید آیر (David Ayer) داد. در این فیلم شاهد حضور شخصیت‌های هارلی کوئین (Harley Quinn)، زن‌گربه‌ای و Poison Ivy خواهیم بود. تاکنون تنها حضور مارگوت رابی (Margot Robbie) برای ایفای نقش هارلی کوئین در این فیلم تائید شده است و بازیگر دیگر نقش‌های ذکر شده هنوز مشخص نیست. با توجه به همین نکته، یکی از علاقه‌مندان هدی در توییتر از وی پرسید که چرا وی نقش زن‌گربه‌ای را ایفا نمی‌کند. هدی نیز در پاسخ او گفت که «چرا بازی نکنم؟!».

شخصیت «زن‌گربه‌ای» سرگذشت جالبی در پرده‌ی سینماها داشته است. نخستین بار لی مریوثر (Lee Meriwether) در فیلم Batman «بتمن» که در سال ۱۹۶۶ اکران شد، در قالب این شخصیت نقش‌آفرینی کرد. پس از آن نیز میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) در اقتباس‌های تیم برتون (Tim Burton) از شخصیت محبوب بتمن، به ایفای نقش «زن‌گربه‌ای» پرداخت. اگرچه استودیوی برادران وارنر فیلم مستقل شخصیت مورد بحث را با نقش‌آفرینی هیلی بنت (Halle Berry) تحت عنوان Catwoman «زن‌گربه‌ای» در سال ۲۰۰۴ میلادی اکران کرد. متاسفانه منتقدان به این فیلم واکنش منفی نشان دادند. آخرین حضور «زن‌گربه‌ای» در پرده‌ی سینماها نیز به فیلم The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» بازمی‌گردد؛ در این فیلم آن هاتاوی (Anne Hathaway) نقش‌آفرینی این شخصیت را برعهده داشت. گفته می‌شود هاتاوی و بنت جزو انتخاب‌های نخست DC برای ایفای نقش «زن‌گربه‌ای» در فیلم «افسونگران شهر گاتهام» هستند.

باید منتظر ماند و دید که آیا سران DC، لنا هدی را برای ایفای این نقش انتخاب خواهند کرد یا خیر.

منبع : ScreenRant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.