جان ویلیامز در حال تولید موسیقی متن Star Wars: The Last Jedi است

13 February 2017 - 23:30

تاکنون افراد زیادی از جمله کارگردانان، بازیگران و… در ساخت و توسعه‌ی سری فیلم‌های Star Wars «جنگ ستارگان» و حماسه‌ی اسکای‌واکر نقش داشته‌اند، اما سازنده‌ی موسیقی متن این سری، همواره ثابت بوده است. همانطور که احتمالاً مطلع هستید، جان ویلیامز (John Williams) افسانه‌ای برای ساخت موسیقی متن هشتمین قسمت اصلی این سری، یعنی Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» بازخواهد گشت. وی نقشی اساسی در محبوبیت سری فیلم‌های جنگ ستارگان داشته و به نوعی در DNA آن ریشه دوانده است. اخیراً مطلع شدیم که وی هم‌اکنون در حال ساخت موسیقی متن فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» است. با سینما گیمفا همراه باشید.

وی با ساخت موسیقی‌هایی نظیر « Rey’s Theme» و « The Jedi Steps»، در قسمت هفتم، نشان داد که هنوز هم می‌تواند تم (Theme)های به یادماندنی برای این کهکشان بسازد. مدتی پیش مشخص شد که وی برای ساخت موسیقی متن هشتمین قسمت اصلی این سری، یعنی «جنگ ستارگان: آخرین جدای» بازخواهد گشت؛ فیلمی به نویسندگی و کارگردانی ریان جانسون (Rian Johnson)، که مراحل پس از تولید طولانی خود را سپری می‌کند.

رابرت مایر برنت (Robert Meyer Burnett)، در توییتر خود اطلاعات جدیدی در خصوص فیلم اشاره شده آشکار کرده است که به موجب آن مطلع شدیم، ویلیامز در حال ساخت موسیقی متن این فیلم است. وی در توییتر خود، ضمن اشاره به تولد ۸۵ سالگی ویلیامز؛ اعلام کرد که وی در حال ساخت موسیقی متن فیلم «آخرین جدای»، ۹ ماه پیش از اکران آن است، چراکه ریان جانسون، کارگردان این فیلم، تصمیم دارد از موسیقی‌های تولیدی ویلیامز در تدوین فیلم استفاده کند.

این خبر خوبی برای علاقه‌مندان این سری محسوب می‌گردد؛ چراکه بر خلاف معمول، آهنگساز در طول ساخت موسیقی متن یک فیلم در جریان فیلم و فیلمنامه‌ی آن است و با مشورت کارگردان آن دست به ساخت آن‌ها (موسیقی متن) می‌زند. ویلیامز پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم دارد کار ساخت موسیقی متن فیلم «آخرین جدای» را تا ماه مارس یا آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی به اتمام برساند. بنابراین به احتمال بسیار زیاد، در نخستین تیزر رسمی این فیلم که گفته می‌شود در مراسم سالگرد آغاز سری «جنگ ستارگان» منتشر خواهد شد، بتوانیم جدیدترین ساخته‌ی این موسیقی‌دان کهنه‌کار را بشنویم.

اکران گسترده‌ی فیلم Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi «جنگ ستارگان: قسمت هشتم – آخرین جدای» از روز جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.