سوفی ترنر فیلم X-Men: Supernova را تائید کرد

14 February 2017 - 09:00

به‌زودی شاهد تغییراتی عظیم در جهان سینمایی فیلمهای X-Men «مردان ایکس» خواهیم بود؛ هیو جکمن (Hugh Jackman) برای آخرین بار در قالب نقش وولورین/لوگان در فیلم Logan «لوگان» هنرنمایی خواهد کرد؛ از سوی دیگر نسخه‌ای فرعی از این سری تحت عنوان X-Men: New Mutants «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» و همچنین Deadpool 2 «ددپول ۲» روانه‌ی پرده‌های سینماها خواهد شد. اما بنابر شنیده‌ها قرار است دنباله‌ی اصلی این سری نیز تحت عنوان «X-Men: Supernova «مردان ایکس: ابرنواختر» نیز ساخته و اکران گردد. با سینما گیمفا همراه باشید.

سوفی ترنر (Sophie Turner)، بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج‌و‌تخت»، برای نخستین بار در این سری، در فیلم X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» حضور به عمل آورد؛ وی ایفاگر نقش جین گری (Jean Grey) در فیلم نامبرده بود. وی در جریان مراسم بفتا ۲۰۱۷، با HeyUGuys در زمینه‌ی پروژه‌های آینده‌اش صحبت کرد و به طور خاص به دنباله‌ی بعدی سری مردان ایکس – که در حال حاضر با نام «مردان ایکس: ابرنواختر» شناخته می‌شود – نیز اشاره کرد. وی اعلام کرد:

ما به ساخت دنباله‌ی بعدی «مردان ایکس» فکر می‌کنیم، اخیراً نیز فصل هفتم سریال «بازی تاج‌وتخت» را به اتمام رسانده‌ایم، همچنین من چندتا فیلم برای ایفای نقش، پیش از آغاز ساخت مردان ایکس»، دارم که باید به ایفای نقش در آن‌ها بپردازم. پس از آن هم سراغ فصل هشتم [بازی تاج‌وتخت] خواهیم رفت! بنابراین من سال شلوغی از نظر پروژه در پیش دارم!

از جمله فیلمهای دیگری که ترنر به آن‌ها اشاره کرده است می‌توان به Huntsville «هانتسویل» به کارگردانی اریک انگلند (Eric England) و Berlin, I Love You «برلین، دوستت دارم» -که شایعه شده جرد لتو (Jared Leto) نیز در آن حضور خواهد داشت – اشاره کرد. اما یکی از مورد انتظارترین فیلمهای وی، «مردان ایکس: ابرنواختر» است چراکه در فیلم «مردان ایکس: آخرالزمان» به تغییر شخصیت او به ققنوس سیاه (Dark Phoenix) اشاره شده بود و طرفداران منتظر ادامه‌ی وقایع آن هستند. چندی پیش نیز خلاصه‌ی داستان دنباله‌ی اصلی این سری به بیرون درز پیدا کرد.

با اینکه گزارش‌های قبلی خبر از آغاز فیلمبرداری «مردان ایکس: ابرنواختر» از روز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ماه (۱۵ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی) می‌دادند، اما چندی پیش میشل ترودل (Michel Trudel)، رئیس استودیوی MEL Studios، اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم مذکور از ماه می ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. گفته می‌شود وقایع این فیلم در سال دهه‌ی ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت و به ریشه‌های کلاسیک این سری پایبند خواهد بود.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.