ادوارد جیمز آلموس به اسپین آف Sons of Anarchy پیوست

15 February 2017 - 17:00

در سال ۲۰۰۸ سریال Sons of Anarchy «فرزندان آشوب» به عنوان یکی از اصلی ترین سریال‌های شبکه‌ی فاکس کار خودش را شروع کرد و پس از شش سال و در طی هفت فصل کار خودش را به اتمام رساند. سریال در آن زمان بسیار موفق عمل کرد و باعث پیشرفت چارلی هانم (Charlie Hunnam) به عنوان یک بازیگر شد و برای نقش‌های مکمل سریال مثل کیتی سگال (Katey Sagal) و ران پرلمن (Ron Perlman)  جوایز زیادی به همراه داشت. طرفداران آخرین باری که جکس تلر (Jax Teller) با بازی چارلی هانم را در دنیای خشن و گانگستر کرت سارت (Kurt Sutter) در سال ۲۰۱۴ دیدند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کرت ساتر برای ساخت یک اسپین آف از Sons of Anarchy «فرزندان آشوب» که در حال حاضر به نام Mayans MC شناخته می‌شود به این دنیای خشن بارخواهد گشت. داستان این سپین آف اتفاقات بعد از پایان سریال اصلی را روایت خواهد کرد و مانند اسمش درباره‌ی گروه مایاها خواهد بود که چندین بار آن‌ها را در سریال اصلی نیز دیده بودیم و با فرزندان آشوب در یک خط کاری بودند.

به گزارش سایت ددلاین (Deadline)، ادوارد جیمز آلموس (Edward James Olmos) به سریال Mayans MC پیوسته است. شخصیت اصلی این سریال قرار است شخصی به نام ایز ریس (EZ Reyes) باشد و قرار است جیمز آلموس نقش پدر این شخص، فیلیپه (Felipe)، را بازی کند و قصد دارد تا پسرش را به سمت زندگی قانونی هدایت کند. ادوارد جیمز آلموس اولین بازیگری است که برای بازی در سریال تایید شده است و اگر این سریال بتواند موفق عمل کند احتمالاً شاهد یک اسپین آف دیگر نیز خواهیم بود که داستان تشکیل گروه موتورسواری فرزندان آشوب است. کرت ساتر قرار است کارگردان، نویسنده و در کنار الگین جیمز (Elgin James) تهیه کننده‌ی سریال نیز باشد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.