بخش دوم ویدیوی تیم ثور منتشر شد

16 February 2017 - 14:00

تابستان امسال، طرفداران مارول و دنیای سینماتیک آن توسط آخرین بلاک‌باستر این استودیو، Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» تحت تاثیر قرار گرفتند. اقتباسی از داستانی مصور و محبوب با همین نام که در آن دو تیم از ابرقهرمانان به رهبری کاپیتان و آیرون من به دلیل تفاوت در ایدئولوژی روبروی یکدیگر قرار گرفتند. با این وجود، دو ابرقهرمان در این کشمکش حضور نداشتند: ثور و هالک. با سینماگیمفا همراه باشید.

در داستان اصلی این موضوع به این صورت تفسیر شد که پس از اتفاقات فیلم Age of Ultron «عصر اولتران» این دو ابرقهرمان از دسترس خارج شدند و راه ارتباطی با آنها برقرار نبود. اما استودیوی مارول با انتشار فیلمی کوتاه و طنز آمیز تحت عنوان «تیم ثور» نظر دیگری در این مورد داشت. این فیلم کوتاه که برای اولین بار در کامیک کان ۲۰۱۶ به نمایش درآمد، ابرقهرمان آزگاردی را در تعطیلات به نمایش گذاشت. البته او به صورت کامل نیز به استراحت مشغول نبود و همانطور که در آن ویدیو نیز مشخص شد، او در حال تحقیق در مورد تانوس و سنگ‌های ابدی بوده‌است. شخصیت بروس بنر یا همان هالک نیز با بازی مارک رافلو نمایشی کوتاه در این فیلم داشت.

برای کسانی که از مشاهده این فیلم کوتاه لذت بردند باید بگوییم که بخش دوم این ویدیو نیز منتشر شده‌است. این فیلم نیز به اندازه فیلم اول با مزه است و تمرکز آن بر روی این موضوع است که ثور باید برای خود کاری دست و پا کند و در مخارج خانه به دریل کمک کند! این ویدیو به همراه انتشار نسخه بلوری و دیجیتالی فیلم Doctor Strange منتشر شده‌است.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.